Strategia de business a retailerului online Fashion Days ţinteşte profitabilitatea în anul fiscal curent, într-un mediu incert.
Robert Berza, directorul general al Fashion Days, a declarat astăzi, într-o conferinţă de presă: "Obiectivul nostru pe acest an este să creştem în profitabilitate. Imediat după declanşarea conflictului militar din Ucraina am înţeles că, într-un context extrem de volatil, trebuie să ne concentrăm pe profitabilitate, considerând că nu este tocmai sănătos pentru business să alegi să creşti investind în vremuri extrem de incerte, când există riscul să pierzi foarte uşor acei bani".
Potrivit domnului Berza, în anul fiscal actual, care se va încheia în 31 martie 2023, Fashion Days va înregistra un profit dublu faţă de anul anterior, când a atins circa 15 milioane de euro.
Fashion Days a anunţat că, anul acesta, va desfăşura campania de reduceri Black Friday în perioada 7-13 noiembrie, aşteptând comenzi în valoare de 25 de milioane de euro, cu aproximativ 15% mai mult decât anul trecut. Pentru această campanie Fashion Days are peste două milioane de produse în stoc.
Anul acesta este primul Black Friday organizat de Fashion Days sub umbrela Genius, abonamentul la oferte exclusive şi transport gratuit disponibil acum în patru aplicaţii. Astfel, clienţii Genius vor avea, în premieră, un avantaj suplimentar de preţ, respectiv 10% extra reducere la zeci de mii de produse premium pe durata Black Friday şi cumpărături cu transport gratuit. Fashion Days le oferă clienţilor şi posibilitatea de a efectua plăţi în patru rate prin Dressing Room - serviciu lansat în premieră anul acesta. Clienţii pot verifica în prealabil eligibilitatea pentru acest serviciu dacă sunt logaţi în contul Fashion Days şi au un card salvat în platformă.
Robert Berza a spus: "Cu oferta de anul acesta estimăm o creştere a numărului de comenzi cu aproximativ 15% faţă de anul trecut şi ne aşteptăm la un buget mediu alocat de clienţi de 485 lei, faţă de 435 lei în 2021. Totodată, bazându-ne şi pe experienţa ediţiilor anterioare, peste 75% din valoarea comenzilor va fi generată prin aplicaţia mobilă, iar prima oră va atinge vârful numărului de comenzi".
Compania are stocuri în valoare de 270 de milioane de lei, cu 17% peste cifra de anul trecut. Anul acesta, campania de Black Friday va fi lansată concomitent în toate cele trei ţări în care operează Fashion Days: România, Bulgaria şi Ungaria.
Potrivit domnului Robert Berza, Bucureştiul generează circa 40% din businessul companiei.
Fashion Days deschide ediţia din acest an a Black Friday, luni, 7 noiembrie, de la primele ore ale dimineţii. Clienţii vor putea începe cumpărăturile foarte devreme, atât în aplicaţie, cât şi pe site-ul fashiondays.ro, unde vor avea acces la cele mai multe reduceri din an, la peste 80% dintre produse, de la peste 550 de branduri.