Lanţul de retail Diverta a înregistrat în primele cinci luni ale anului vânzări în creştere cu aproximativ 60% pentru jocurile Lego şi Playmobil, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Compania a anunţat înfiinţarea unor shop-in-shop-uri dedicate LEGO şi Playmobil în cadrul Diverta Băneasa, cel mai mare magazin din reţea.
Shop-in-shop-ul Lego Diverta oferă clienţilor ocazia de a interacţiona cu jucăriile prin expunerea unor modele de dimensiuni mari deja construite, dar şi prin crearea unei zone de tip come and play.
"În ultimii ani, pe măsură ce tehnologia a avansat rapid, preferinţele în materie de jucării s-au schimbat, acestea fiind din ce în ce mai inovatoare şi mai creative. Dacă acum câţiva ani părinţii se orientau către păpuşi pentru fetiţe şi maşini pentru băieţi, acum jucăriile trebuie să fie o alternativă educativă şi creativă la jocurile de tip playstation sau diverse aplicaţii smartphone, prezente din ce în ce mai mult în viaţa de zi cu zi a copiilor. Mai mult, studiile din ultimii ani referitoare la timpul petrecut de aceştia în mediul virtual ne arată rezultate îngrijorătoare - copiii români petrec aproximativ 23 de ore pe săptămână în faţa calculatorului şi televizorului, cu mult peste media europeană, şi, de asemenea, 8 din 10 copii au cont pe o reţea sociala, peste 20% dintre copiii din România deţin un smartphone şi peste 10% au tablete. Ne-am propus să ţinem pasul cu vremurile, dar în acelaşi timp să le oferim celor mici o gamă complexă de jucarii «reale», pe lângă cele «virtuale», care să contribuie la dezvoltarea lor echilibrată şi armonioasă", a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.
În topul preferinţelor la jucării, pe lângă Lego şi Playmobil, se află jucăriile educative precum harta interactivă Momki, gama Kinetic Sand (Spin Master), maşinuţele Hot Wheels şi gama de blastere Nerf de la Hasbro pentru băieţi şi păpuşile Disney, se mai arată în comunicat.
Creşterea pe segmentul de jucării se regăseşte nu numai în retail, ci şi pe www.dol.ro unde vânzările s-au dublat, iar valoarea medie a bonului a crescut la 30 de lei.