Flanco Retail deschide pe data de 27 noiembrie un magazin în Capitală, în centrul comercial AFI Cotroceni. Magazinul Flanco din AFI Cotroceni se regăseşte la etajul 1 al centrului comercial şi ocupă 900 metri pătraţi, scrie într-un comunicat de presă.
Ovidiu Nicuşan, Director de Marketing Flanco a spus: "Chiar dacă în acest moment ne confruntăm cu un context care favorizează cumpărăturile online şi ne-am axat foarte mult, în această perioadă, pe dezvoltarea serviciilor care deservesc comerţul digital, suntem încrezători că o parte din clienţii care au migrat în online se vor reîntoarce în magazinele fizice, pentru a beneficia atât de o gamă largă de produse, cât şi de consultanţă specializată şi personalizată pe nevoile fiecăruia".
În magazinul Flanco AFI Cotroceni, clienţii vor putea beneficia de oferte variate, de promoţii la ultimele tehnologii şi, cel mai important, de întreaga paletă de servicii financiare pe care retailer-ul le deţine: accesarea unui credit rapid prin aplicaţia Electro-Credit sau până la 40 de rate fără dobândă. De asemenea, vor avea la dispoziţie şi servicii care să le aducă un plus de confort: transport gratuit, garanţii extinse şi asigurarea produselor.
Dragoş Sîrbu a spus: "În urmă cu trei ani, ieşeam din mall-uri pentru a ne extinde cu formate de magazine de dimensiuni mai mici în mai multe oraşe din ţară, în proximitatea clienţilor", declară Dragoş Sîrbu, CEO Flanco România. "Păstrăm în continuare criteriul eficienţei, extinzându-ne într-un mall cu trafic intens, unde clienţii vor putea beneficia de toate ofertele noastre. Ştim că urmează o perioadă aglomerată, în care fiecare client îşi doreşte să găsească mai uşor cadouri pentru cei dragi. Astfel, cu extinderea reţelei de magazine putem evita aglomeraţia şi putem oferi clienţilor noştri consultanţă la faţa locului. Consilierii de vânzări specializaţi, din Flanco AFI Cotroceni, vor fi alături de clienţi şi îi vor ajuta să găsească produsele care se potrivesc cel mai bine dorinţelor lor".
Cu deschiderea magazinului din AFI Cotroceni, Flanco își urmează strategia proprie, în ceea ce privește eficientizarea. Dacă în anul 2017, retailer-ul ieșea din marile complexe comerciale, atunci când cei mai mulți intrau, în prezent lucrurile s-au schimbat. Mișcările strategice Flanco, diferite față de cele ale pieței, au adus un avantaj competitiv pentru retailer.