Flanco, cel mai dinamic lanţ de retail electro-IT, organizează pentru al doilea an evenimentul de shopping Black Friday, în perioada 23-25 noiembrie, compania pregătind reduceri substanţiale pentru cele mai căutate produse şi a suplimentat echipa cu peste 100 de consultanţi de vânzări şi personal specializat, pentru a face faţă traficului intens din cele 3 zile de shopping, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
"Dacă anul trecut, pe o suprafaţă de 38.000 mp am vândut în magazinele Flanco peste 60.000 de produse în valoare de peste 30 mil. RON, anul acesta, având o suprafaţă mai mare cu 20% şi experienţa primului an de Black Friday, ne aşteptăm la vânzări cu 50% mai mari, mai ales că am analizat preferinţele clienţilor şi ne-am concentrat pe pregătirea celor mai bune oferte pe segmentele de televizoare cu ecran plat, laptopuri, tablete, smartphone-uri, foto-video şi electrocasnice." a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.