Flanco Retail a finalizat un proces de repoziţionare de brand care reflectă modul în care compania interacţionează cu clienţii săi, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Ne-am obişnuit prea multă vreme ca în electroretail toată comunicarea să fie despre un război al preţurilor, un război din care nu câştigă nimeni" explică Dragoş Sîrbu, CEO Flanco. "Ce am învăţat de la clienţii noştri, mai ales în anul care a trecut, când căminul a devenit centrul atenţiei pentru cei mai mulţi dintre români, este că ei îşi doresc de fapt ce e mai bun, nu ce e mai ieftin, şi ne-am propus să-i ajutăm să-şi permită ce-şi doresc. Facem asta în două moduri principale, în primul rând prin selecţia de produse din ofertele noastre, care sunt de calitate bună şi foarte bună şi au preţuri corecte, şi în al doilea rând printr-o varietate de oferte de finanţare cu condiţii foarte bune", adaugă Sîrbu.
"În retailul electro IT am avut un an de creştere, chiar dacă reţelele de magazine au fost închise două luni iar traficul nu a mai ajuns niciodată la nivelul din 2019" explică Sîrbu. "Oamenii au găsit soluţii să-şi cumpere produsele pe care şi le doreau şi, contrar aşteptărilor, palierele valorice către care s-au îndreptat au fost mai ridicate, iar produsele pe care şi le-au cumpărat au fost mai noi şi mai performante. Este o tendinţă care va continua şi în 2021."
Campania de comunicare realizată de Friends Advertising pe baza noii poziţionări debutează în luna martie şi acoperă toate principalele puncte de interacţiune cu clienţii, de la televiziune, radio, panotaj, online, social media şi cataloage, potrivit comunicatului.
1. Bate câmpii acest baiat
(mesaj trimis de Cristian în data de 02.03.2021, 06:53)
Bate câmpii acest baiat.
Lumea caută pe net și alege furnizorul cu cel mai mic preț posibil, nu cumpără în niciun caz de la Flanco.
Flanco, daca nu avea magazinele fizice prin malluri, era pa-pa de mult, la ce preturi are.