Grupul Floria a vândut anul trecut flori în valoare de 1,8 milioane euro, în urcare cu 80% faţă de 2014,evoluţia fiind susţinută de creşterea diviziei online, a segmentului corporate şi comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri precum şi de deschiderea a două florării în Bucureşti, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Floria.ro, divizia online a grupului, a raportat vânzări de 1,05 milioane euro, în creştere cu 40%, consolidându-şi astfel poziţia de lider al pieţei florăriilor online.
"2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv cu 40%, cu mult peste creşterea pieţei de vânzări online de flori, dar şi în zona offline, prin extinderea realizată în urma investiţiilor în cele două florării deschise în martie şi noiembrie", a declarat într-un comunicat directorul general al Floria.ro, Marina Popescu.
Valoarea medie a unei comenzi livrate prin Floria.ro a fost anul tercut de 228 lei, cu 8% mai mare faţă de anul anterior. Compania estimează că valoarea medie a unei comenzi online de flori în România este de 170 lei, se arată în comunicatul companiei.
Ca şi anii trecuţi, livrările în Bucureşti au reprezintat 50% din total. În provincie, oraşele în care se livrează cele mai multe flori prin Floria.ro sunt Constanţa, Ploieşti, Iaşi, Braşov, Timişoara, Cluj Napoca şi Craiova, informează sursa citată.
Plata prin card rămâne modalitatea de plată preferată de clienţii Floria.ro, 84% dintre comenzi fiind achitate astfel, se mai arată în comunicat.
Grupul operează floraria online Floria.ro, reţeaua de florării Floria În Stradă, precum şi divizia Floria la Evenimente.