Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici şi Mijlocii (FNGCIMM) aplică noi măsuri în vederea optimizării fluxului de garantare pentru proiectele din cadrul Programului Start-Up Nation, se arată într-un comunicat, remis Redacţiei.
"Consiliul de Administratie al FNGCIMM a aprobat crearea unui mecanism aplicabil exclusiv garanţiilor necontragarantate acordate în cadrul Programului Start-Up Nation, de eliminare a transmiterii Certificatului de Atestare Fiscală, asigurând astfel o şi mai mare fluidizare a procesului de avizare a garanţiilor pentru acest program.
Ca urmare, începând cu data de 28.11.2017, pentru solicitarile de garanţii pentru care nu se solicită contragarantarea, Certificatul de Atestare Fiscală va trebui să fie în termenul de valabilitate la data aprobării finanţării de către bancă.
În acest fel, expirarea Certificatului de Atestare Fiscală pe parcursul procesului de analiză nu mai constituie un motiv de respingere a dosarelor solicitanţilor", se precizează în comunicat.
Potrivit, FNGCIMM, măsurile luate au ca scop dinamizarea acordării garanţiilor în cadrul Programului Start-Up Nation.