Au fost publicate rezultatele unui nou studiu efectuat de Forrester Consulting şi comandat de Cisco, investigând obiceiurile de vizionare şi aşteptările consumatorilor, cât şi televiziunea livrată prin internet. Studiul relevă felul în care consumatorii dictează furnizorilor de servicii şi companiilor de producţie unde să îşi investească timpul şi banii când dezvoltă noi servicii şi tehnologii, arată un comunicat remis redacţiei.
Studiul arată că interesul continuu al consumatorilor faţă de televiziunea de generaţia următoare, precum HDTV, 3DTV, VoD şi în direct, pune presiune pe marii emiţători şi furnizori de servicii pentru a îmbunătăţi standardele şi pentru a oferi un serviciu integrat şi mai cuprinzător.
Studiul arată că HDTV devine adoptat pe scară largă în Marea Britanie. Totuşi, sosirea iminentă a serviciilor 3DTV va ridica încă o dată aşteptările consumatorilor în privinţa calităţii, la fel cum s-a întâmplat în anii 1990, când DVD-ul a înlocuit casetele VHS.
Nu doar interesele consumatorilor provoacă aceste schimbări semnificative, ci şi obiceiurile lor de consum. Generaţii întregi de telespectatori creează noi pieţe şi relaţii pentru companii media.