MushuROI este spaţiul în care industriile creative din Transilvania îşi găsesc un numitor comun şi posibilitatea de colaborare interdisciplinară pentru a genera proiecte de succes.
MushuROI este cel mai mare hub creativ regional, reunind arta, designul, fotografia, producţia video, digitală şi arhitectura.
Conceptul iniţiat de Sani Stranszky şi dezvoltat împreună cu Adrian Dragoş (fondatorul conceptului gastronomic Da Pino) reprezintă un efort colectiv de a reconverti un spaţiu de patrimoniu industrial de 2200 metri pătraţi din fosta fabrică de încălţăminte Clujana, într-un hub cu funcţiuni multiple.
Vodafone România s-a alăturat demersului în calitate de partener şi susţinător al proiectelor îndrăzneţe, din dorinţa de a sprijini tinerii creativi din comunităţile locale. Prin această asociere, Vodafone îşi propune să evidenţieze faptul că se mulează pe dorinţele şi nevoile comunităţilor, susţinând fără încetare ideile creative şi proiectele care aduc plus valoare României.
MushuROI are o contribuţie directă la creşterea capacităţii societăţii civile de a propune şi implementa proiecte majore, care dau glas comunităţii. În plus, MushuROI îşi asumă iniţiativa de a genera întâlniri şi evenimente din care să comunitatea creativă să înveţe şi să adune cât mai multe contacte şi resurse pentru a creşte.
De asememea, iniţiativele culturale care se alătură hubului MushuROI beneficiază şi de sprijin în atragerea de fonduri şi finanţările europene pentru perioada 2021-2027 prin programul Europa Creativă, subprogramul Cultură; Cetăţeni, Egalitate, Drepturi şi Valori; Noul Bauhaus European."
Sprijinul concret oferit de MushuROI constă în scrierea şi implementarea proiectelor, oportunităţi şi opţiuni de parteneriate & proiecte. Toate ideile creative puse în practică şi monetizate prin existenţa spaţiului creativ MushuRoi, vor ajuta la evoluţia, dezvoltarea şi creşterea economică a comunităţii locale şi regionale.
MushuROI este o iniţiativă public-privată şi se bucură de sprijinul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca şi al Vodafone, UniCredit Bank, VISA şi Kronospan.
1. Mare succes : s a ruinat o fabrica de pantofi care
(mesaj trimis de Popa L în data de 29.07.2022, 15:27)
Mare succes : s a ruinat o fabrica de pantofi care exporta si valorifica pei din Romania!
Si se foloseste locul pentru grafitti si ...tocare de bani europeni !
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.07.2022, 00:59)
Tocarea aia de bani europeni e de fapt subversivă. Adică o grămadă din banii europeni destinați așa zisei "culturi" sunt canalizați (nu doar în România) către ONG-urile lui Soroș sau către proiecte care fidelizează și îngrașă clientela politică a UE care ulterior e mijloc de presiune socială.
"cultura" care se promovează prin proiectele alea UE e o mizerie. Oricine ar putea putea realiza, stând pe WC, o pictură sau o sculptură de genul promovat acolo. Când intri însă într-un muzeu și vezi o pictura de-a lui Rafael, Da Vinci, Michelangelo, Botticelli, Rembrand, un mozaic bizantin, o sculptură de-a lui Michelangelo, Rodin sau Brâncuși îți dai seama că-n 1000 de vieți adunate n-ai putea realiza așa ceva. Când vezi "arta" asta modernă "promovată" prin fondurile UE ... îți vine să vomiți, să-ți smulgi părul din cap realizând în ce hal a coborât umanitatea.
Oricum merită menționat inclusiv limbajul de lemn. Nu mai e restaurantul Da Pino e vorba de "conceptul gastronomic" Da Pino.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.07.2022, 02:21)
Nu prea le ai cu artele plastice...Taci ca te faci de ras!
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.07.2022, 00:53)
O mare porcarie.. Clujana a fost un mare brand care exporta incaltaminte in toate tarile lumii since acum sa ajunga pe mana unor ONG uri profitoare care sug fonduri europene?? Rusine sa va fie....
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.07.2022, 14:05)
Deci zdrentele astea au inchis o intreprindere viabila si au inceput sa faca grafitti pe zidurile ei...
Frumos, chemati-o si pe handicapata greta sa taie pamblica