Fostul hipermarket PIC din Craiova a fost redeschis ieri sub brandul Succes, după ce firma Succes Nic a închiriat două magazine deţinute de firma fraţilor Penescu, aflată în insolvenţă, a anunţat PwC administratorul judiciar al PIC. Firma PIC, deţinută de fraţii Ilie şi Cornel Penescu, este administrată de către PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services IPURL din martie 2010, după intrarea în insolvenţă la sfârşitul anului 2009. "Prin aceas-tă redeschidere a magazinului din Craiova, PwC continuă strategia de reorganizare a societăţii, punând în valoare activele acesteia. Nu ne vom opri aici. Suntem în negocieri pentru redeschiderea şi a celorlalte magazine din fosta reţea PIC", a declarat, într-un comunicat, Marius Zidaru, şeful departamentului de servicii pentru restructurarea afacerii din cadrul PwC România.
Firma Succes Nic, controlată de omul de afaceri Nicolae Sarcină din judeţul Gorj, a închiriat spaţiile fostelor magazine PIC din Craiova şi Piteşti, ultimul deschis în această toamnă.
"Deschiderea acestui magazin din Craiova confirmă angajamentul firmei Succes de a activa pe segmentul de hipermarketuri, consolidându-şi prezenţa în zona Olteniei. Ambiţia noastră este de a ne crea o reţea de hipermarketuri la nivel naţional şi suntem încrezători că există oportunităţi pe piaţa de retail modern la preţuri accesibile chiar şi în această perioadă de scădere a consumului", a afirmat Liviu Şendroiu, administratorul Succes Nic Com.
Reţeaua de magazine Pic avea cinci unităţi, la Piteşti, Craiova, Brăila, Oradea şi Călăraşi, în anul 2010 fiind închis ultimul dintre acestea, ca urmare a intrării în insolvenţă.
Zidaru a mai spus: "Obiectivul PwC în este de a valorifica activele societăţii în mod optim maximizând astfel recuperarea pentru toate părţile implicate: creditori, furnizori şi angajaţi. Acest parteneriat dezvoltat împreună cu cei de la Succes prin redeschiderea magazinelor din Piteşti şi Craiova ne face încrezători că, în curând, întreaga reţea de magazine va fi repusă în funcţiune. Ne bucură faptul că în această perioadă economică dificilă capitalul autohton găseşte resurse de a investi în activităţi care produc locuri de muncă şi în acelaşi timp oferă consumatorului opţiunea de a achiziţiona produse de calitate la preţuri competitive".
Grupul Succes, controlat de Nicolae Sarcină, deţine peste 150 de magazine în nouă judeţe, dar şi în Bucureşti.