Fressnapf împlineşte toamna aceasta un an de la deschiderea primului magazin din România. Compania a lansat în ultimele 12 luni 22 de magazine, dintre care şase în Bucureşti şi împrejurimi, şi a creat, astfel, peste 150 de locuri de muncă, conform unui comunicat de presă al companiei.
Până la finalul anului 2023, reprezentanţii Fressnapf plănuiesc încă două inaugurări, în judeţele Sibiu şi Timiş şi estimează pentru 2024 o creştere cu 50% a numărului acestora şi cu peste 40% a locurilor de muncă deschise în România.
"Românii sunt mari iubitori ai animalelor de companie şi acest lucru s-a simţit în entuziamsul care ni s-a arătat încă de la intrarea în piaţă. Grija pentru prietenii necuvântători a dus la formarea de noi trenduri, pe care le observăm în rândul consumatorilor noştri. Aceştia caută soluţii pentru nevoi foarte specifice, precum hrană sustenabilă sau vegetariană, produse bazate pe proteine provenite din insecte sau ceea ce numim < < B.A.R.F (Biologically Appropriate Raw Food) feeding > >. Ne bucurăm că suntem cu un pas înaintea tendinţelor şi reuşim să răspundem pozitiv tuturor dinamicilor pieţei.", explică Daniel Kisgergely, Cluster Managing Director.
Lansarea unei platforme de e-commerce, printre planurile de viitor
Dincolo de extinderea lanţului de magazine fizice, compania are în vedere, în viitorul apropiat, şi lansarea unei platforme competitive de vânzări online, care să facă produsele accesibile pentru clienţi din întreaga ţară.
"Ne aşteptăm să încheiem trimestrul al patrulea cu o cifră de afaceri triplă, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul precedent. Conform datelor publice, aproape jumătate dintre gospodăriile din România au un câine, o pisică sau chiar ambele animale de companie şi nu avem motive să credem că statisticile se vor schimba în curând. Păsările exotice şi peştii de acvariu ocupă următoarele poziţii din clasament, aceştia având, de asemenea, nevoi sporite de îngrijire. Prin urmare este firesc să ne gândim la extindere şi la cum putem face produsele noastre accesibile unui număr cât mai mare de iubitori de animale." completează Daniel Kisgergely, Cluster Managing Director.
Printre planurile de viitor ale companiei se numără şi seria educativă "Pet Academy", un proiect video care va fi lansat pe website-ul official, acolo unde consumatorii pot găsi informaţii preţioase despre animalele lor de companie, precum şi accesa în premieră o serie de oferte şi promoţii.