G2, agenţie de marketing globale, anunţă numirea lui Mircea Toma Pascu în funcţia de Managing Director, G2 Romania, informează un comunicat trimis redacţiei.
Mircea Pascu a coordonat anterior departamente de marketing ale companiilor lider de piaţă la nivel mondial, cum ar fi Henkel, L'Oreal şi Danone, iar la G2 a ocupat funcţia de Client Service Director fiind direct responsabil de conturile cheie, cum ar fi British American Tobacco şi Vodafone.
Dan Medrea, CEO G2 în Europa Centrală şi de Est, a declarat: "Mircea este candidatul perfect pentru acest rol. Este un leader natural care va găsi mereu o modalitate de a livra peste aşteptări, de a depăşi limitele, o calitate care a contribuit la succesul G2 Romania în ultimii 20 de ani. Mircea ştie ce înseamnă să lucrezi pentru o corporaţie, însă tratează totul cu la fel de multă pasiune ca şi când ar fi un business propriu. Astfel, devine un factor important ce contribuie la misiunea noastră constantă de a găsi cele mai inovatoare metode şi soluţii în ceea ce priveşte transformarea business-ului şi creşterea clienţilor nostri în piaţă".
"Sunt încantat de această oportunitate şi mă simt inspirat de spiritul inovativ din G2. Este o agenţie în care componenta de ATL e încă foarte importanta, în timp ce se obţine leadership în alte discipline strategice cum ar fi Shopper marketing, unde agenţia este renumită pentru premiile Effie câştigate", a menţionat Mircea Pascu.