Constructorul auto american "General Motors" Corp. (GM) şi-a depăşit rivalul nipon "Toyota Motor" Corp. în privinţa vânzărilor din perioada ianuarie-septembrie 2007, datorită cererii din afara SUA, revenind astfel în fruntea clasamentului de profil. GM a vândut 7,06 milioane de vehicule în primele nouă luni, cu 10.000 mai mult decât "Toyota" (7,05 milioane). La finele primului semestru din 2006, "Toyota" a fost lider, depăşindu-şi rivalul cu 39.000 de vehicule.
Vânzările "Toyota" au scăzut în fiecare lună din trimestrul al treilea în SUA - cea mai mare piaţă externă pentru constructorul auto nipon. Acesta a fost cel mai lung declin din 1995 până în prezent. În schimb, GM a câştigat clienţi în Brazilia, Rusia şi China, majorându-şi vânzările cu 4% în trimestrul respectiv.
"Toyota" a vândut 2,34 milioane de vehicule la nivel global în perioada iulie-septembrie, comparativ cu 2,39 milioane livrate de GM. În cifra anunţată de "Toyota" sunt incluse şi livrările subsidiarelor "Daihatsu Motor" Co. şi "Hino Motors" Ltd.