Retailerul de telecom, Germanos România, şi-a consolidat prezenţa în judeţul Timiş prin deschiderea celui de-al şaptelea magazin. Prin inaugurarea acestei noi unităţi în oraşul Sânnicolau Mare, liderul pieţei de retail de telecom depăşeşte 220 de magazine la nivel naţional.
Noul magazin se alătură celor şase deja existente în judeţ, din care cinci în Timişoara şi unul în Lugoj, acesta din urmă fiind operat în regim de franciză. Investiţia Germanos de la Sânnicolau Mare a fost de aproximativ 40.000 de euro, conform reprezentanţilor companiei. Evenimentul face parte din strategia de expansiune a retailerului în oraşele mai mici, cu mai puţin de 30.000 de locuitori, în dorinţa de a oferi acces la tehnologie unui număr din ce în ce mai mare de români. "Timiş reprezintă un punct important în planul investiţional 2008 al Germanos România. Creşterea traficului cu peste 27% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut precum şi creşterea vânzărilor de telefoane mobile cu peste 85% în aceeaşi perioadă ne dă certitudinea continuării investiţiilor pe plan local în perioada următoare. Datorită reţelei extinse, Germanos poate fi mai aproape de consumatorii din toate judeţele ţării, oferind o acoperire superioară pentru produse tehnologice de ultimă generaţie şi pentru serviciile COSMOTE", este de părere Aris Karousos, Retail General Manager Germanos România.
Tot recent, Germanos a lansat, şi în judeţul Timiş, serviciul G-ticket în parteneriat cu Eventim, cel mai mare agent de ticketing de evenimente din Europa. Acum consumatorii din Timişoara, Lugoj sau Sânnicolau Mare pot achiziţiona bilete la cele mai importante evenimente muzicale, culturale şi sportive locale, naţionale sau europene.
Germanos este parte a grupului Cosmote şi este prezent de 11 ani în ţara noastră cu unităţi în peste 100 de oraşe. Compania este prezentă în 7 ţări, cu peste 850 de magazine la nivel internaţional.