Grupul GRAMPET - Grup Feroviar Român (GFR) şi NMSC Kazmortransflot LLP au semnat un Memorandum de Colaborare cu ocazia evenimentului Transport Logistics 2019 din Munchen, care îşi propune să deschidă o conexiune regulată între porturile Constanţa şi Batumi.
Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociaţiei de a spori cooperarea şi de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.
NMSC Kazmortransflot LLP, operatorul naval de stat al Republicii Kazahstan, deţine cea mai mare şi mai modernă flotă din Marea Caspică - nave cisternă, remorchere, precum şi nave pentru transportul încărcăturilor voluminoase şi barje pentru diverse transporturi.
Grupul GRAMPET - Grupul Feroviar Român este cel mai mare operator privat de transport feroviar de marfă şi logistică din România şi Europa Centrală şi de Sud-Est şi prima companie europeană care s-a alăturat Asociaţiei Middle Corridor - Ruta de Transport Internaţional Trans-Caspică, în septembrie anul trecut.
"Acordul semnat astăzi confirmă angajamentul nostru ferm faţă de această alianţă strategică ce creează o nouă rută între China şi Uniunea Europeană", a declarat Gruia Stoica, preşedintele GRAMPET Group. "În contextul în care sărbătorim 20 de ani de pionierat şi performanţă în transportul feroviar de marfă şi logistică din Europa de Sud-Est, continuăm dezvoltarea reţelei pe piaţa europeană, urmărind în acelaşi timp noi oportunităţi alături de partenerii noştri din Asia", a completat acesta.
Sorin Chinde, Vice Preşedintele Diviziei de Transport, adaugă: "Există numeroase sinergii şi oportunităţi între cele două porturi, având în vedere amplasarea lor strategică pe ruta principalelor proiecte de infrastructură de transport, precum şi potenţialul de dezvoltare pe termen lung".
Portul Batumi are o capacitate de 18 milioane de tone pe an, 5 terminale şi 11 dane. Investiţiile în dezvoltarea portului au însumat 48 milioane de dolari în ultimii 10 ani.
Portul Constanţa are o capacitate de manipulare de peste 100 milioane de tone pe an şi 156 de dane, în timp ce investiţiile au atins un nivel record în ultimii ani şi alte proiecte cu o valoare totală de 1 miliard de euro au fost anunţate recent.
Cu un obiectiv declarat de a conecta Oceanul Atlantic prin Marea Nordului, spre Pacific, prin Marea Chinei de Sud, Grupul GRAMPET este unul dintre principalele motoare pentru dezvoltarea coridoarelor de transport care leagă Europa şi Asia.
Grupul GRAMPET - Grup Feroviar Român este conceput strategic pentru a acoperi întregul lanţ de soluţii şi produse de transport feroviar, oferind astfel clienţilor o experienţă integrată la cel mai înalt nivel de competenţă: transportul feroviar de marfă, construirea, repararea şi modernizarea materialului rulant, producţia de piese de schimb, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum şi soluţii IT inovatoare pentru operatorii feroviari.
Grupul Feroviar Roman (GFR) este cel mai mare operator privat de transport feroviar din România, cu o cotă de piaţă de aproximativ 30%, şi o poziţie strategică în industrii-cheie, cum ar fi petrolul şi gazele, construcţiile sau sectorul agrobusiness. De asemenea, 20% din activităţile de transport GFR sunt internaţionale.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.06.2019, 08:50)
Inca o castana fierbinte carese va termina cu inca un faliment fraudulos!!
Parca mai conteaza!
!Nr, hotilor nu se reduce la cei din Romania!!