Grayling anunţă rezultatele celei de-a 2-a ediţii a studiului Pulse

F.A.
Companii / 23 octombrie 2012

Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global PULSE, care a avut ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local, conform unui comunicat de presă.

22% dintre participanţii la studiu recunosc că organizaţiile lor nu au adoptat până în prezent o strategie de comunicare pentru social media.

Victor Benady, Director Global pentru Social Media în cadrul Grayling, a precizat: "Decalajul dintre companiile care au o strategie pe social media şi cele care nu au o astfel de strategie este din ce în ce mai mare. Este uimitor faptul că 22% dintre companiile incluse în studiu nu au nicio strategie pe social media, în timp ce la capătul opus, 71% au o strategie complet integrată, care le permite să abordeze într-un mod eficient reputaţia companiei în acest mediu. Ce înseamnă acest lucru pentru cei care nu au o astfel de strategie? Numai în timp vom putea afla ce impact va avea acest lucru asupra companiilor. Mi se pare că îşi asumă un risc imens".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb