Grayling, una dintre cele mai mari agenţii de consultanţă în comunicare la nivel global, a anunţat, astăzi, o serie de schimbări majore la nivelul brandului de companie, a ofertei de servicii şi strategiei de dezvoltare.
Potrivit unui comunicat de presă, aceste schimbări sunt marcate printr-o nouă identitate vizuală şi un nou website.
Pete Pedersen, CEO Grayling, a declarat: "Industria comunicării a devenit o industrie intens tehnologizată. În viitor, companiile de succes vor fi experte în gestionarea informaţiilor de tip Big Data, fiind capabile să extragă, să analizeze şi să genereze valoare strategică din aceste informaţii, utilizându-le pentru a construi strategii de succes pentru clienţi. Astăzi facem primul pas pentru a deveni o astfel de companie".
Grayling anunţă schimbări şi la nivel operaţional în SUA, care vor consolida şi lărgi semnificativ competenţele companiei pe piaţa americană. Cele cinci birouri DutkoGrayling îşi vor schimba denumirea în Grayling şi vor fi integrate operaţional în reţeaua globală, în timp ce Atomic (o agenţie deţinută de Grayling) va colabora cu echipa Grayling, în funcţie de nevoile clienţilor.
Repoziţionarea din Statele Unite completează schimbările anunţate recent de Grayling în Asia, printre care un parteneriat inovator cu BlueFocus, cea mai mare companie de consultanţă în comunicare din Asia.
În prezent, Grayling are birouri în 53 de locaţii din 26 de ţări din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu şi Asia.