Grupul City Grill a ajuns, în 2018, la o cifră de afaceri de 37,7 milioane euro, înregistrând o creştere de 4 milioane euro faţă de anul precedent, potrivit unui comunicat al instituţiei remist, astăzi, Redacţiei noastre.
Dinamica pozitivă este una organică, având ca motor creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora prin programul Out4Food, dar şi investiţiile realizate pe parcursul anului în restaurantele grupului.
Valoarea medie a bonului în anul 2018 în restaurantele din Grupul City Grill a fost de aproximativ 100 de lei, iar numărul de clienţi a înregistrat o creştere de 10% faţă de anul precedent, fiind principalul motor al evoluţiei cifrei de afaceri.
Pentru 2019, Grupul City Grill prognozează o creştere de cel puţin 10 procente, urmând să depăşească un nou prag financiar de 42 milioane de euro.
"În 2018 ne bugetasem o sumă aproape dublă pentru investiţii, însă am preferat să nu grăbim extinderea şi să continuăm căutarea spaţiilor ideale pentru dezvoltarea reţelei de restaurante. Mizăm în continuare pe specificul românesc şi ne dorim să creăm destinaţii gastronomice cu identitate, care să fie potrivite cu filozofia de business şi cu publicul nostru. Avem discuţii permanent, atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe mari ale ţării, iar anul acesta vrem să deschidem două noi restaurante" - declară Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
City Grill are peste 1350 de angajaţi în restaurantele şi cafenelele operate, cele mai căutate poziţii fiind cele de picoli, ospătari, bucătari şi ajutor de bucătar.