În perioada iulie-septembrie, profitul Grupului Lindab a crescut cu 46% faţă de perioada similară a anului trecut, până la valoarea de 23 milioane euro, comparativ cu 15,8 milioane euro în T3 2009. Vânzările au crescut cu 3%, de la 199 milioane euro la 205 milioane euro, informează un comunicat remis redacţiei.
În ceea ce priveşte evoluţia în primele nouă luni ale anului, vânzările Lindab au scăzut cu 11%, până la 527 milioane euro, în timp ce profitul a crescut cu 2%, până la 29,6 milioane euro.
David Brodetsky, Preşedinte şi CEO Lindab Group, a declarat: "Evoluţia noastră în cel de-al treilea trimestru a confirmat tendinţele recente şi aşteptările noastre: avem semnale pozitive din direcţia pieţei rezidenţiale, pieţele non-rezidenţiale s-au stabilizat şi am reuşit să contracarăm efectele costului ridicat al oţelului prin preţurile de vânzare. Per ansamblu, noua strategie presupune să ne concentrăm eforturile, atenţia şi resursele către segmentele de business pe care le considerăm puncte forte, pe cele mai atractive pieţe. Pe segmentul rezidenţial aşteptăm continuarea creşterii, în special în pieţele nordice, pe zona de profile componente. În ceea ce priveşte pieţele non-rezidenţiale, semnalele externe continuă să indice începutul unei reveniri pe acest segment în cea de-a doua jumătate a lui 2011".