AFI Palace Cotroceni îşi diversifică gama de branduri premium prin deschiderea magazinului Tezyo, cel mai nou concept lansat pe piaţă de grupul Otter, potrivit unui comunicat de presă.
"Anul acesta a debutat pentru AFI Palace Cotroceni cu o serie de lansări noi. Am avut aproape săptămânal deschideri de magazine noi şi vom continua să ne surprindem clienţii şi cu alte branduri până la finalul anului. Noutăţile pe care le aducem se reflectă atât asupra componentei de fashion, cât şi asupra zonei de entertainment, food court şi servicii. AFI este un proiect dominant în rândul centrelor comerciale din capitală şi din ţară, şi ne dorim să rămânem prima opţiune pentru clienţii noştri.", a declarat Aura Dinu, Marketing Director AFI Palace Cotroceni.
Magazinele Tezyo au în portofoliu branduri precum Otter, Clarks, Geox, Converse sau Pepe Jeans, mărci care se mai regăsesc şi în magazinele multibrand Otter. În magazinele Tezyo însă se pune accent mai mare pe produsele premium.
"Tezyo este un concept nou, care doreşte să vină în întâmpinarea publicului preocupat să-şi pună în evidenţă propriul stil.", a menţionat Filip Schwartz, fondatorul grupului Otter.