Holdingul de companii ce deţine GSK Plc şi Interbrands Marketing & Distribution au semnat un acord de vânzare a Europharm Distribuţie, deţinută în prezent în totalitate de către o companie a a grupului GSK, potrivit unui comunicat de presă GSK.
Acordul a fost semnat astăzi, 13 octombrie 2015, şi conţine un acord pentru vânzarea Europharm Distribuţie, deţinută în prezent în totalitate de către o subsidiară a grupului GSK.
În zilele următoare, GSK şi Interbrands Marketing & Distribution vor depune documentele necesare pentru aprobarea tranzacţiei de către Consiliul Concurenţei. Până la eventuala aprobare a tranzacţiei de către Consiliul Concurenţei, Europharm Distribuţie rămâne deţinută integral de GSK şi continuă să fie gestionată ca o parte a grupului GSK.
George Katzourakis, SVP Head Europe Area, Pharma Europe a declarat: "Este un moment semnificativ pentru Europharm Distribuţie, care a devenit unul dintre cele mai importante companii de distribuţie a produselor farmaceutice din România. Europharm Distribuţie joacă un rol important pe piaţa de distribuţie a produselor farmaceutice româneşti şi pentru GSK în România, astfel că, în analiza ofertei Interbrands, GSK a ţinut cont de angajamentul cumpărătorului pentru continuitatea afacerii şi bunăstarea angajaţilor".
Europham Distribuţie îşi va continua misiunea de a oferi clienţilor şi pacienţilor cele mai bune produse de îngrijire a sănătăţii disponibile, prin menţinerea unor standarde ridicate în furnizarea unei game largi de produse farmaceutice către farmacii şi spitale din România. După eventuala aprobare a tranzacţiei din partea Consiliului Concurenţei, Europharm Distribuţie va adăuga experienţei specifice industriei farmaceutice, expertiza de marketing şi distribuţie a Interbrands.
GSK România se aliniază astfel strategiei globale a companiei-mamă, concentrându-se pe activitatea de bază, aceea de a dezvolta şi lansa noi medicamente si vaccinuri, cu scopul de a îmbunătăţi în mod semnificativ starea de sănătatea a pacienţilor.