"Heineken" România şi-a sporit cifra de afaceri cu 20% anul trecut, aceasta ajungând la o valoare brută de 960 de milioane de lei, cea netă fiind de 829 de milioane de lei.
Edwin Botterman, Managing Director al companiei, a declarat, printr-un comunicat de presă: "Sunt foarte încântat să anunţ că "Heineken" România a realizat o creştere a cifrei de afaceri cu 20% în 2008, reuşită care îi consolidează poziţia puternică de pe piaţa berii din România".
În ceea ce priveşte extinderea portofoliului de mărci, reprezentanţii companiei au precizat că, la începutul lunii aprilie a acestui an, procesul de integrare legală a companiei "Bere Mureş" în cadrul "Heineken" România va fi finalizat. Această acţiune a debutat în urmă cu un an, atunci când "Heineken NV" a achiziţionat fabrica românească "Bere Mureş". Potrivit reprezentanţilor companiei, "vârful de lance al portofoliului", marca "Heineken", şi-a continuat evoluţia semnificativă, înregistrând o creştere de 26% în 2008.
Referitor la investiţii, pe lângă cele care vizează fabricile şi mărcile deţinute de companie, aceasta va creşte investiţiile şi în programe de responsabilitate socială.
Marius Meleşteu, Directorul Comercial "Heineken" România, a declarat: "Sunt sigur că în spatele rezultatelor pozitive ale mărcilor "Heineken" România este respectul pentru fiecare consumator şi fiecare client, precum şi capacitatea noastră de a produce mărci de calitate care vin în întâmpinarea nevoilor şi preferinţelor acestora".