Henkel are în vedere realizarea unor achiziţii importante pentru extinderea producţiei de bunuri de consum şi a produselor de îngrijire a părului, a afirmat Simone Bagel-Trah, care conduce Consiliul de supervizare al companiei germane, transmite Reuters.
Într-un interviu acordat publicaţiei germane "Welt am Sonntag", Simone Bagel-Trah a declarat: "În viitor, nu exclud achiziţii mai mult sau mai puţin importante, vrem să ne îmbunătăţim poziţia pe segmentul bunurilor de consum, unde suntem într-adevăr buni. La produsele de îngrijire a părului suntem cei mai buni din lume".
Oficialul Henkel a adăugat că, pe segmentul adezivilor, compania intenţionează să-şi extindă poziţia de lider. Un purtător de cuvânt de la Henkel a refuzat să ofere amănunte privind potenţialele ţinte de achiziţii.
Cel mai mare producător mondial de bunuri de larg consum, Procter & Gamble (P&G), lucrează cu Goldman Sachs la opţiunile privind vânzarea diviziei Wella (care comercializează produse profesionale de îngrijire a părului), evaluată la aproximativ şapte miliarde de dolari, au declarat în decembrie surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.