Herbalife sărbătoreşte 15 ani de activitate în România. Compania, care şi-a început activitatea în SUA în 1980, oferă în prezent peste 2.000 de produse susţinute de ştiinţă, consumatorilor din 95 de pieţe, inclusiv shake-uri Formula 1 înlocuitoare de masă, batoane proteice, suplimente nutritive, ceaiuri şi gama de nutriţie sportivă H24, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria a declarat: "Cincisprezece ani reprezintă o etapă semnificativă în evoluţia oricărei companii. De-a lungul acestor ani, Herbalife a adus pe piaţa românească produse de înaltă calitate, susţinute de ştiinţă şi a oferit educaţie nutriţională valoroasă. Am promovat o abordare holistică a sănătăţii şi a stării de bine prin intermediul distribuitorilor noştri, investind în acelaşi timp în cercetare şi dezvoltare pentru a aduce pe piaţă produse inovatoare care să răspundă nevoilor clienţilor".
Produsele companiei sunt vândute prin intermediul distribuitorilor independenţi Herbalife, care oferă clienţilor consiliere individuală şi sprijin pentru a adopta un stil de viaţă mai sănătos şi mai activ.