Lanţul hotelier Starwood &Resorts intră pe piaţa autohtonă cu brandul Sheraton, după ce a semnat un contract de franciză cu Grand Plaza Hotel, fostul Howard Johnson din Bucureşti.
Compania "Grand Plaza Hotel" a făcut investiţii ca să atingă nivelul "Sheraton", ne-au declarat reprezentanţii firmei adăugând că procesul de rebranding şi întregul mod de reprezentare al brandului "Sheraton" implică o serie importantă de facilităţi care sunt specifice acestuia.
Valoarea investiţiilor previzionate cu întreg procesul de rebranding şi reconversie al hotelului este de aproximativ 5 milioane de euro, potrivit oficialilor "Grand Plaza Hotel", care ne-au mai spus: "Pe lângă modernizarea elementelor şi spaţiilor generice din zona de recepţie, holuri şi alte spaţii publice din cadrul hotelului, care îşi vor schimba total înfăţişarea cu ajutorul noului tapet, al mochetei, cât şi al obiectelor de iluminat, în fiecare cameră se va regăsi semnătura Sheraton, dată de o renovare completă design/funcţionalitate/securitate.
Desigur vor fi prezente programele personalizate cum ar fi Sheraton Sweet Sleeper Bed, prin noile saltele de pluş şi aşternuturi de lux, linia de cosmetice Shine for Sheraton, accesul la Sheraton Fitness însoţit de programul Color Your plate din restaurante.
Cea mai mare parte a serviciilor şi spaţiilor dedicate vor rămâne aşa cum sunt şi acum. În acelaşi timp, procesul de reconversie a spaţiilor de servicii din cadrul Sheraton Bucharest Hotel include Feast, conceptul de mese pe tot parcursul zilei al brand-ului, Sheraton Link Café în hol şi Sheraton Club Lounge pe etajul 18, care va oferi clienţilor din programul de loialitate mic dejun VIP, gustări şi băuturi".
Contractul cu "Grand Plaza Hotel" marchează startul procesului de conversie a celor 270 de camere existente în cadrul Grand Plaza Bucureşti către noul hotel Sheraton. Oficialii companiei "Grand Plaza Hotel" ne-au declarat că, în urma acestui parteneriat, preţurile vor rămâne aliniate cu nivelul de piaţă corespunzător hotelurilor clasificate la 5 stele.
Întrebaţi dacă afilierea la lanţul Sheraton va determina noi angajări, reprezentanţii "Grand Plaza Hotel" ne-au declarat: "Este probabil ca unele funcţiuni specifice operării «Sheraton» să necesite noi recrutări, însă la acest moment este prea devreme să putem previziona dacă şi care sunt eventualele schimbări la nivelul structurii organizaţiei".
Potrivit oficialilor companiei, procesul de modernizare şi investiţiile aferente activităţii hotelului sunt prezente în bugetul anual, în 2015 mai mult decât în alţi ani şi va continua şi în anii următori.
Reprezentanţii Grand Plaza Hotel au adăugat: "Prin afilierea la reţeaua Starwood Hotels&Resorts Worldwide o parte a oaspeţilor va fi formată din clienţii de reţea şi automat altă parte din noi clienţi, în mod special aceia care apreciază şi sunt parte a unuia dintre cele mai importante şi puternice programe de loialitate ale industriei, Starwood Preferred Guest (SPG), care permite membrilor să câştige şi să utilizeze puncte pentru sejururi, camere superioare şi bilete de avion".
Brandul Sheraton a finalizat recent o revitalizare comercială la nivel global în valoare de 6 miliarde dolari şi este în prezent în proces de extindere la nivel mondial, în valoare de 8 miliarde de dolari, aflat în derulare în următorii trei ani.
Sheraton este deţinut de Starwood Hotels & Resorts Worldwide şi este cel mai mare brand al acestuia, fiind una dintre cele mai importante companii de ospitalitate şi agrement din lume, cu aproape 1.200 de imobile în 100 de ţări şi 181.400 de angajaţi în cadrul proprietăţilor sale deţinute şi administrate.
Starwood este un integrator complet, la nivel de proprietate de operare şi francizare pentru hoteluri, staţiuni şi reşedinţe, cu mărci precum Sf. Regis, Luxury Collection, W, Westin, Le Méridien, Sheraton, Four Points by Sheraton, Aloft şi Element.
Grand Plaza Hotel este proprietarul şi compania care operează Grand Plaza Hotel, fostul hotel Dorobanţi din Bucureşti.
Consiliul Concurenţei a aprobat recent tranzacţia prin care Tatika Investments din Cipru, care deţine Ramada Parc şi Ramada Plaza, preia International Business Trading, proprietarul Howard Johnson Bucureşti. Cele trei hoteluri aparţin indirect, potrivit unor surse, omului de afaceri Radu Dimofte.