Huawei continuă să investească în domenii precum conectivitate, computere, stocare şi cloud. În acelaşi timp, compania îşi propune o creştere de 100 de ori a capacităţilor reţelelor în următorul deceniu, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Ne propunem să le oferim clienţilor noştri o soluţie digitală cu o infrastructură cât mai simplă şi de cea mai bună calitate posibilă, care să ofere cea mai bună experienţă posibilă la cele mai mici costuri posibile. Scopul nostru este de a ajuta organizaţiile să devină digitale în patru etape: digitalizarea operaţiunilor, construirea de platforme digitale, activarea informaţiilor bazate pe platformă şi utilizarea informaţiilor. A sosit momentul să prosperăm împreună în acest nou şi captivant viitor digital", a declarat Sabrina Meng, vicepreşedinta, preşedinta rotativă şi directorul financiar al Huawei în cadrul Summit-ului global al analiştilor Huawei.
Meng a împărtăşit trei concluzii majore din experienţa Huawei în cei aproape 10 ani de transformare digitală. "În primul rând, strategia este fundamentală. În esenţa sa, transformarea digitală se referă la planificare strategică şi la alegeri strategice. Orice transformare digitală de succes trebuie să fie determinată de strategie şi nu de tehnologie."
"În al doilea rând, datele reprezintă baza", a continuat ea. "Datele creează valoare doar atunci când circulă în întreaga organizaţie, aşa că guvernanţa metodică a datelor este esenţială. Integrarea datelor pe diferite dimensiuni va crea o valoare şi mai mare."
"În al treilea rând, informaţia este destinaţia. Datele redefinesc productivitatea. Digitalizarea operaţiunilor şi construirea de platforme digitale ajută la curăţarea, vizualizarea şi agregarea datelor, punând bazele transformării digitale. Punerea în aplicare a informaţiilor face ca datele să fie la cerere, mai uşor de înţeles şi utilizabile, ducând transformarea digitală la următorul nivel."
Dr. Zhou Hong, preşedintele Institutului de Cercetare Strategică al Huawei, a expus, în cadrul aceluiaşi eveniment, ipotezele şi viziunile Huawei pentru o viitoare lume digitală, detaliind modul în care putem transforma experienţa în cunoştinţe structurate şi pune bazele digitalizării.
"Regândirea abordării reţelelor şi a calculatoarelor este esenţială pe măsură ce ne îndreptăm spre o lume inteligentă, a declarat Zhou. În ceea ce priveşte reţelele, avem ceea ce este necesar pentru a depăşi limitele teoremelor lui Shannon, precum şi aplicaţiile teoriei sale, pentru a conduce la o creştere de 100 de ori a capacităţilor reţelelor în următorul deceniu. În domeniul calculatoarelor, vom avansa către noi modele, arhitecturi şi componente şi ne vom îmbunătăţi capacitatea de a înţelege şi de a controla inteligenţa. De asemenea, vom continua să explorăm utilizarea inteligenţei artificiale pentru aplicaţii industriale, ştiinţă şi multe altele".
Cele două discursuri principale au fost urmate de o dezbatere privind rolul pe care productivitatea digitală îl joacă în ceea ce priveşte digitalizarea industriei, provocările cu care industriile se confruntă în procesul lor de digitalizare, acţiunile recomandate, precum şi aşteptările pentru industriile aflate în procesul de creştere a productivităţii digitale. Printre participanţii la panel s-au numărat Li Peng, expert şef al China Southern Power Grid Corporation şi director general al Digital Power Grid Group al acesteia; Liang Yongji, director executiv pentru inginerie şi tehnologie la Autoritatea aeroportuară din Hong Kong; Liu Hong, şef al departamentului de tehnologie al GSMA în China Mare; şi Charles Ross, director al departamentului de tehnologie şi societate la Economist Impact.
Summit-ului global al analiştilor Huawei s-a aflat la cea de-a 20-a ediţie, la care au participat peste 1.000 de analişti din industrie, analişti financiari, lideri de opinie şi reprezentanţi mass-media din întreaga lume. Aceştia s-au reunit pentru a discuta despre situaţia industriei TIC, inclusiv despre strategiile de dezvoltare, previziunile pentru transformarea digitală şi tendinţele viitoare ale industriei.