Husqvarna reduce emisiile de dioxid de carbon cu 99% în domeniul îngrijirii spaţiilor verzi

S.B.
Companii / 1 aprilie 2021

Husqvarna reduce emisiile de dioxid de carbon cu 99% în domeniul îngrijirii spaţiilor verzi

Husqvarna a anunţat soluţii şi parteneriate noi la nivel mondial pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon cu 99% în domeniul îngrijirii spaţiilor verzi în cadrul conferinţei internaţionale organizată de către Husqvarna anul acesta, Husqvarna Living City 2021.

Cu această ocazie, suedezii au anunţat parteneriate inovative cu North American GreenSight, GML Sport AB şi Centrul de cercetări NIBIO din Norvegia, în urma cărora administratorii terenurilor sportive de mari dimensiuni vor avea disponibile tehnologiile şi datele ce le vor permite utilizarea responsabilă a resurselor naturale, reducerea amprentei de CO2 cu 99% în procesele de îngrijire a acestora, concomitent cu reducerea costurilor de întreţinere. Toate acestea utilizând soluţii robotizate de mare performanţă echipate cu acumulatori, limite virtuale pentru delimitarea spaţiilor de lucru, controlul de la distanţă al flotei de utilaje, drone pentru culegerea datelor şi rezultatele cercetărilor privind calitatea gazonului obţinut folosind maşinile automate Husqvarna Automower.

Husqvarna, parteneriat cu GreenSight

Cum funcţionează? GreenSight, companie specializată în colectarea de date privind calitatea şi starea gazonului sportiv, va măsura date de pe teren cu ajutorul dronelor pilotate de la distanţă, monitorizând permanent starea gazonului şi identificând potenţialele sale deteriorări înainte ca acestea să devină acute. Informaţiile colectate permit astfel aplicarea localizată a celor mai eficiente metode pentru îmbunătăţirea peluzelor. Folosind această tehnică, GreenSight, de pildă, a îmbunătăţit considerabil gestionarea sistemului de irigaţii pentru terenul de golf Meadow Club, din SUA - unde astăzi suprafeţele sunt cu 28% mai bine irigate, reducând în acelaşi timp consumul de apă cu 10% pe acru (4047 metri pătraţi). Totodată, emisiile de CO2 generate de utilajele folosite pentru irigare si tundere au scăzut cu 5.5 tone metrice mulţumită programului diferenţiat de irigare, adaptat necesităţilor fiecărei parcele de gazon.

Stephen Ohlson, vicepreşedinte GreenSight, a explicat că serviciile lor "oferă informaţii valoroase privind sănătatea plantelor sau umiditatea solului. Mai precis, ajută la detectarea cu uşurinţă a variaţiilor de temperatură ale solului, identificând rapid zonele cu risc potenţial de secetă. Şi, dacă veţi adăuga la aceasta utilizarea maşini robotizate de tuns gazon Automower de la Husqvarna, în locul maşinilor de tuns diesel mari, veţi obţine o reducere de 99,6% a emisiilor de carbon. Adică echivalentul eliminării a 11 vehicule din circulaţie - doar pentru 1 singur teren de golf ", a spus el în cadrul evenimentului.

Husqvarna a semnat un parteneriat cu GML Sport AB

De asemenea, parteneriatul semnat de Husqvarna cu GML Sport AB, companie specializată în construcţia şi întreţinerea terenurilor sportive a demonstrat că soluţiile robotizate pentru tunderea gazonului de pe terenurile sportive deschid noi perspective şi noi tipuri de afaceri. Prin acest parteneriat Husqvarna şi-a propus să inoveze soluţii robotizate pentru a creşte productivitatea şi a îmbunătăţi calitatea gazoanelor de pe terenurile sportive.

Kristoffer Palmlund, CEO-ul GML Sport AB a explicat impactul pozitiv al tehnologiei robotice Husqvarna asupra provocărilor cu care se confruntă zilnic în ceea ce priveşte tunderea gazonului sportiv. El a pus accent în special pe soluţii legate de optimizarea costurilor, creşterea productivităţii, îmbunătăţirea calităţii gazonului şi adaptarea la noile reglementări privind protecţia mediului.

La rândul său, Olle Markusson, Directorul Produse Profesionale Robotizate de la Husqvarna, a prezentat noutăţile platformei de pionierat Husqvarna CEORA pentru tundere automată a peluzelor de foarte mari dimensiuni la nivel profesional.

CEORA, o maşină robotizată de tuns gazon inovatoare, dedicată suprafeţelor foarte mari, cu emisii zero şi zgomot redus, care va fi lansată în 2022, vine cu noi perspective pentru întreţinerea terenurilor sportive, în contextul în care va gestiona terenuri cu gazon de până la 50.000 mp. Echipată cu tehnologia avansată Husqvarna EPOS care foloseşte limite virtuale în locul cablurilor fizice, pentru demarcarea zonelor de lucru ale maşinilor robotizate de tuns gazon, CEORA oferă utilizatorului mai multă productivitate şi flexibilitate remarcabilă. "Mai mult decât

o maşină de tuns, CEORA este un adevărat ecosistem pentru a avea un gazon de calitate superioară".

De asemenea, Olle Markusson a menţionat colaborarea pe care Husqvarna o menţine cu Universitatea din Pisa, care, printr-un studiu început în 2016, a oferit informaţii utile cu privire la impactul maşinilor robotizate Husqvarna Automower asupra calităţii gazonului, afirmând că utilizarea Husqvarna CEORA contribuie la îmbunătăţirea gazonului şi la creşterea performanţei în întreţinerea acestuia.

Intitulată iniţial Silent City (Oraşul tăcut), conferinţa anuală organizată de către Husqvarna s-a desfăşurat anterior la Antwerp, Belgia (2015), Stockholm, Suedia (2016), Edinburgh, Scoţia (2017) şi Hamburg, Germania (2018). În toamna anului 2019, conferinţa a avut loc în Gothenburg, Suedia - şi şi-a schimbat numele din Silent City în Living City (Oraşul viu).

Investiţii de 166 milioane euro în 2020 în cercetare şi dezvoltare

Anul trecut, grupul Husqvarna a investit circa 166 milioane de euro în cercetare şi dezvoltare, dintre care mare parte a fost alocată dezvoltării serviciilor digitale şi produselor automatizate cu acumulatori.

Grupul Husqvarna are trei divizii cu mărci de top pe întreg mapamondul. Mai precis, din totalul cifrei de afaceri Husqvarna înseamnă 63%, Gardena 22%, în timp ce divizia Construction 14%, arată cel mai recent raport al companiei, dat publicităţii în luna martie 2021. Totodată, veniturile grupului provin 55% din Europa, 32% din America de Nord şi 13% din restul lumii. "Anul 2020 a fost un an foarte bun pentru noi, în care ne-am consolidat poziţia de lider pe piaţă, ne-am atins obiectivele financiare. Cu toate că a fost un an marcat de pandemia de Covid-19 şi a adus provocări tuturor, sănătatea şi siguranţa angajaţilor noştri a fost prioritatea noastră principală. Anul trecut, pandemia la nivel mondial şi sezonul prelungit de grădinărit au avut ca efect o realocare a vânzărilor grupului între trimestre, în special din cauza primei jumătăţi a anului cu un volum de vânzări mai mic decât ne

obişnuise istoricul, totuşi în al doilea semestru cifra de afaceri a depăşit aşteptările noastre. Două dintre diviziile noastre, Husqvarna şi, în special, Gardena, au beneficiat în urma trendului de telemuncă şi carantină, ca efect al hotărârilor legislative ale autorităţilor cu privire la pandemia de COVID-19, precum şi de prelungirea sezonului de grădinărit. În cele mai multe cazuri, clienţii au devenit mai interesaţi sau au descoperit interese noi în grădinărit. Drept urmare, putem observa o creştere a bazei de clienţi pasionaţi de grădinărit.", a declarat Henric Andersson, CEO-ul Grupului Husqvarna.

La nivel de grup, Husqvarna îşi propune să contribuie la un viitor sustenabil, mai bun şi se angajează să dezvolte produse şi tehnologii care se aliniază acestui proiect.

Pe plan local, piaţa utilajelor dedicate exploatării lemnului şi îngrijirii grădinilor, în care Husqvarna activează de aproape 30 de ani în România, s-a maturizat considerabil. "Dacă în domeniul silvic, utilajele noaste erau cunoscute şi apreciate încă din anii "90, partea de grădină a fost pentru mulţi ani în umbră. Acest lucru s-a schimbat în special în ultimii cinci ani, unde am observat o creştere mare a interesului pentru utilajele dedicate îngrijirii spaţiului verde", spune Emil Ţînţ, CEO-ul subsidiarei locale Husqvarna, un business de 22,2 milioane de euro în 2019.

În 2021, Husqvarna va investi la noi în ţară în construcţia unor magazine noi şi în reamenajarea celor deja existente. Cât despre cele mai căutate produse Husqvarna pe piaţa din România, Emil Ţînţ declară: "Pe fondul lipsei forţei de muncă şi creşterii apetitului pentru amenajările spaţiilor verzi, maşinile de tuns robotizate, cât şi utilajele cu acumulatori au avut o dezvoltare rapidă în ultimii doi ani şi cu siguranţă această creştere va continua accentuat şi în următoarea perioadă".

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb