Distribuitor de materiale pentru construcţii, finisaje şi amenajări pentru interior şi exterior, Galileo a ȋnregistrat, ȋn 2013, o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, ȋn creştere cu peste 50% procente faţă de 2012.
Creşterea este datorată accentuării activităţii comerciale şi de distribuţie specializată pe două grupe merceologice de nişă: edilitare şi ceramice, atât în România, cât şi în Republica Moldova, la Chişinău.
"Anual ne concentrăm să fim cȃt mai aproape de client, atenţi şi receptivi la exigenţe, dar şi la schimbări, astfel încât să întâmpinăm orice solicitare cu profesionalism, cu soluţii conforme specificaţiilor tehnice pentru proiectele comerciale, rezidenţiale sau industriale. Flexibilitatea o transpunem şi în termeni de operativitate funcţională şi livrare, oriunde în România şi în orice cantităţi. Ne focusăm pe inovaţie şi aducem pe piaţa românească cele mai moderne produse lansate la nivel mondial şi prin intermediul parteneritelor de exclusivitate. Acest statut de pionierat ne caracterizează încă din primii ani de funcţionare, când Menatwork proaspăt venit pe piaţa materialelor de construcţii din România, distribuia şi comercializa: plăci din gips-carton, panouri sandwich, adezivi, plafoane din fibră şi vată minerală sau pardoseli tehnice, ca mai apoi să deschidem calea acestor producători şi să-i susţinem la înfiinţarea propriilor fabrici în România", declară Corina Tudoroiu, Manager Marketing & PR la Galileo.
Compania este membră a grupului de firme Menatwork şi deţine o pondere de 35% ȋn totalul afacerilor grupului. În prezent, compania deţine, la nivel naţional, propria reţea de showroom-uri în oraşele: Bucureşti, Cluj Napoca, Craiova, Constanţa şi birouri comerciale în Bacău.
Dedicat importului şi distribuţiei de materiale pentru construcţii, finisaje şi amenajări pentru interior şi exterior, businessul Galileo este organizat din punct de vedere funcţional ȋn două divizii: grupa materialelor edilitare, care asigură 80% din vȃnzările companiei şi grupa materialelor ceramice, ce reprezintă 20 de procente din afacerile companiei.
În ierarhia vânzărilor la divizia edilitare, se clasează ca fiind cele mai vândute următoarele produse: sistemele uscate de gips-carton, sistemele de plafoane casetate, sistemele de împrejmuiri şi garduri, învelitorile metalice. La divizia de ceramice, topul vânzărilor este ocupat astfel: 50% placările ceramice (gresie, faianţă, mozaic, cărămidă aparentă, piatra naturală, klinker), 40% adezivi (şape, mortare uscate, chituri, adevizi, hidroizolatii, soluţii speciale) şi 10% sanitare (obiecte şi sisteme sanitare).
Chiar dacă piaţa materialelor de construcţii şi a finisajelor, nu ȋnregistrează un trend ascendent, reprezentanţii companiei vizează pentru 2014 o creştere a cifrei de afaceri de 5-10%. Estimările companiei se bazează ȋn principal pe evoluţia pozitivă din primul trimestru al acestui an, pe dezvoltarea portofoliului de produse, pe îmbunătăţirea serviciilor suport (consiliere tehnică şi asistenţă comercială), dar şi pe continuă specializare a echipei de angajaţi.
"Anul 2014 începe optimist pentru Galileo. În primele luni am înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 5 procente faţă de perioada similară din 2013, în condiţiile în care ianuarie-martie sunt lunile cu cea mai scăzută activitate în branşa noastră. Acest factor, ȋmpreună cu extinderea portofoliului de produse şi soluţiile pe care le furnizăm clienţilor noştrii, ne permite să estimăm pentru acest an o creştere de pȃnă la 10 procente. Suntem deja în negocieri pentru a aduce în România unul dintre cele mai moderne produse la nivel mondial în materie de amenajări şi finisaje: tehnologia digital printing, ceramică din materiale reciclabile, tapetul magnetic, tapetul de catifea, tapetul din piatră, produse cu un standard superior de calitate, care în acest moment nu există pe piaţa din România", precizează Viorel Popa - Managerul Diviziei Ceramice al Galileo.
Galileo este importator şi distribuitor de materiale pentru construcţii, amenajări şi finisaje de interior şi exterior: edilitare, izolaţii, ceramice, adezivi, sanitare, produse pentru curte, grădină şi agricultură, scări, schele, dispozitive de lucru la înălţime, unelte şi scule. În companie activează în prezent peste 90 angajaţi şi este reprezentată la nivel naţional în 5 importante oraşe: Bucureşti, Cluj Napoca, Craiova, Constanţa, Bacău.