Aproximativ 20% dintre companiile din România au investit în acest an peste 100.000 de euro în eficienţa şi creşterea productivităţii angajaţilor, alte 20% dintre companii au alocat sume cuprinse între 10.000-50.000 euro, iar 60% au investit sub 10.000 euro în programele speciale pentru angajaţi, arată datele unui studiu realizat de Centrul Fericirii.
La studiu au participat 45 de companii medii, mari şi foarte mari din România, potrivit unui comunicat de presă.
Jumătate dintre organizaţiile participante la studiu au peste 500 de angajaţi, 20% au între 101-499 de angajaţi, iar 30% dintre companiile respondente au mai puţin de 100 de angajaţi, potrivit datelor studiului.
În 2015, principalele servicii oferite de companii angajaţilor au inclus: evenimente şi workshop-uri de dezvoltare personală, programe de coaching, servicii de nutriţie şi masaj şi terapii alternative, arată studiul.
Printre companiile participante la studiu se numără: Engie, Raiffaisen Bank, GDF Suez, Cetelem IFN, Genpact România, Henkel România, Life Care, Smithfield România, Synevo, Policolor, TotalSoft, ZENTIVA, Orange Romania, TELUS International Europe, Servier, Casa de Insolvenţă Transilvania, Ernst and Young România, Solver Training, SoftExpert Mobility, Bittnet Systems, Studio Moderna, Medical Devices & Diagnostics.
Studiul a fost realizat de Centrul Fericirii care oferă, printre altele, servicii de psihoterapie, coaching, evaluări de stil de viaţă, training, evenimente, nutriţie, wellness, sport, programe integrative pentru slăbit, detoxifiere, găsirea vocaţiei, echilibrare psiho-emoţională, antreprenoriat.
Proiectul este finanţat prin fonduri europene prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013, Axa prioritară 6, Promovarea incluziunii sociale, Domeniul major de intervenţie 6, Dezvoltarea Economiei Sociale, Titlu proiect "Dezvoltarea comunităţilor locale prin economie socială".