Cifra de afaceri a Softelligence, companie specializată în servicii software de business, a depăşit în anul 2015 pragul de două milioane euro. Astfel, anul trecut a fost cel de-al treilea an consecutiv în care compania a înregistrat o creştere de 40%, de trei ori mai mult decât media industriei locale de software şi servicii IT, raportată la aproximativ 13%.
Potrivit unui comunicat remis redacţiei, continua dezvoltare a Softelligence s-a datorat unei strategii ce a vizat extinderea portofoliului de clienţi pe piaţa locală şi internaţională şi furnizarea unor soluţii software complexe, în aceeaşi linie cu cele mai noi tendinţe tehnologice. Astfel, mai mult de jumătate dintre proiectele gestionate de Softelligence în 2015 au fost alături de jucători importanţi din ţări precum Marea Britanie, Suedia, Germania şi Austria. De asemenea, o serie dintre companiile multinaţionale din portofoliul activ de clienţi au ales să folosească soluţiile dezvoltate de companie la nivel global, nu doar în România.
"Anul 2015 a fost un an al confirmărilor, în care am dovedit că Softelligence este un jucător strategic şi ambiţios în sectorul IT din Europa de Sud-Est. Pentru a ne atinge obiectivele setate, ne-am îndreptat atenţia către două segmente importante: digitalizarea serviciilor financiare şi dezvoltarea de soluţii cheie de management al relaţiei cu clienţii (CRM). 60% dintre proiectele internaţionale încheiate în ultimul an au venit graţie rezultatelor obţinute alături de clienţi multinaţionali din România şi a recomandărilor primite pentru a replica succesul acestora în cadrul grupurilor din care fac parte.", a declarat Teodor Blidăruş, Managing Partner Strategy & Business Development Softelligence.
"Serviciile dezvoltate în ultimul an au dus la dublarea numărului de angajaţi, echipa Softelligence numărând în prezent peste 100 de specialişti. Principalele poziţii ocupate au fost cele de dezvoltatori cu competenţe tehnice avansate în limbaje de programare de tipul Java, .NET, JavaScript şi Angular.js, cât şi consultanţi tehnici şi ingineri Quality Assurance. Pentru anul 2016 se estimează o creştere de 50% a numărului de angajaţi ai companiei", arată documentul amintit.
Conform sursei citate, cele mai importante activităţi din ultimele douăsprezece luni au vizat dezvoltarea unor soluţii software axate pe digitalizarea proceselor de vânzări şi Customer Journey Mapping, adică generarea unei experienţe memorabile şi continue pentru clienţi în toate momentele de interacţiune cu bradurile respective. Principalele verticale de business au fost în domeniul asigurări, bancar, retail, producţie şi servicii.
Printre companiile ce au ales să lucreze alături de Softelligence şi în 2015 se numără lideri de piaţă în industria bancară, de asigurări şi brokeraj, servicii financiare şi retail precum Allianz, Raiffeisen Insurance Broker, Aon Insurance Broker, NN, Provident, ING Bank, Mercedes Benz Financial, Mol sau Flanco.