În 2015 vânzările Honda Trading România au crescut cu 59% faţă de rezultatele înregistrate în 2014, pe fondul unei pieţe totale ce s-a apreciat cu 19%, potrivit unui comunicat al companiei.
Ca o confirmare a evoluţiei pozitive de la finele anului 2014, atunci când Honda Trading România a reuşit să înregistreze prima creştere după cinci ani dificili pentru piaţa auto din România, rezultatele de la fnalul anului demonstrează o revenire accelerată pentru Honda.
Volumul total de 830 de unităţi comercializate în 2015 reprezintă o creştere cu 59% faţă de cele 523 unităţi livrate în 2014. Cel mai popular model din gama Honda rămâne SUV-ul CR-V cu 295 de unităţi, urmat de Civic 4D cu 244 de unităţi şi Civic 5D cu 191 de unităţi.
"Creşterea vânzărilor din 2015 a venit ca urmare a unei strategii de piaţă adaptată preferinţelor clienţilor din România. Am mizat pe pragmatism prin noul Civic Sedan, pe performanţă şi rafinament prin noul CR-V şi nu în ultimul rând pe pasiune prin spectaculosul Civic Type R. Acesta din urmă a reprezentat o surpriză foarte plăcută pentru noi atât prin prisma performanţelor de excepţie cât şi prin faptul că a reuşit să atragă un număr de 7 clienţi în doar trei luni de disponibilitate pe piaţa din România" a declarat Ionuţ Lupu, Director Comercial Honda Trading România.
Conform sursei citate, SUV-ul CR-V înregistrează o creştere de 19% faţă de vânzările din 2014, modelul beneficiind şi de un facelift optic şi tehnic aplicat în primăvara anului 2015. Printre noutăţile principale aplicate noului CR-V se numără noul propulsor diesel 1.6 i-DTEC bi-turbo ce produce 160 CP şi noua transmisie automată cu 9 trepte. În condiţiile în care transmisia automată pentru noul CR-V a fost disponibilă abia din vara anului trecut, SUV-ul Honda are potenţialul de a menţine cel puţin aceeaşi creştere în decursului anului 2016 graţie unei game complete de motorizări şi echipări disponibile pe tot parcursul anului.
Versiunea Sedan a compactei Civic a avut cea mai spectaculoasă evoluţie în gama Honda reuşind să se impună ca o soluţie populară în segmentul sedanurilor compacte cu motorizări pe benzină. Din totalul de 244 de unităţi livrate, 186 de unităţi au fost livrate prin intermediul programului Rabla. La nivel de gamă Honda a livrat un total de 281 de unităţi prin programul Rabla, o creştere de 243% faţă de 2014.
Un alt model care a primit un facelift anul trecut este Civic Hatchback a cărui vânzări au înregistrat o creştere de 19% graţie modificărilor de ordin optic şi tehnic aplicate. În acelaşi timp, Civic 5D a fost şi primul model din gama Honda care a beneficiat de aportul noului sistem de infotainment Honda Connect bazat pe un sistem de operare Android.