• eSky România, cea mai profitabilă sucursală la nivel de grup
eSky Group, compania care deţine eSky România, anunţă pentru anul 2017 un venit net de peste 30 de milioane de euro, la o valoare totală tranzacţionată de 256 milioane de euro.
Pe plan local, eSky România a înregistrat anul trecut un venit net de peste 4.9 milioane de euro, la o valoare totală tranzacţionată de 30,4 milioane de euro, devenind astfel cea mai profitabilă sucursală la nivel de grup.
Compania, care operează în peste 20 de ţări din Europa şi America de Sud, a anunţat un indicator EBITDA de peste 5 milioane de euro, raportând un profit net cu 21% mai mare comparativ cu anul 2016. Pe plan local, eSky România a înregistrat un indicator EBITDA de peste 1,2 milioane de euro. eSky România se situează, de asemenea, pe primul loc la nivel de grup la ponderea vânzărilor mobile versus desktop.
£ukasz Neska, CMO eSky Group, a declarat: "Cea mai spectaculoasă creştere la care am fost martori pe plan local a fost cea a vânzărilor din mobile - dacă în anii trecuţi, peste jumătate dintre tranzacţiile realizate pe site-ul eSky.ro erau încheiate de pe desktop sau laptop, începând cu al doilea semestru al anului 2017, situaţia s-a schimbat semnificativ: 61% din rezervările de servicii turis-tice au fost încheiate direct de pe telefonul mobil. Acest lucru s-a datorat atât creşterii exponenţiale a pieţei mobile la nivel global, dar şi a eforturilor noastre susţinute în a dezvolta un site optimizat mobile şi o aplicaţie uşor de utilizat".
Pentru 2018, compania estimează o creştere de 23% a valorii totale tranzacţionate, comparativ cu anul 2017. Aşadar, pentru anul 2018 sunt aşteptate tranzacţii de peste 37 de milioane de euro pe plan local.
Date fiind evoluţia pieţei şi trendurile din vânzări înregistrate până în acest moment, eSky România estimează că până la finalul anului 2018, 80% dintre tranzacţii vor fi efectuate direct de pe mobil, fie prin aplicaţie, fie pe varianta mobile a site-ului eSky.ro.
În plus, compania eSky Group a confirmat pătrunderea pe noi pieţe în anul 2018.
Marius Turbatu, Global Expansion Director în cadrul eSky Group, a precizat: "Eforturile noastre ca business sunt concentrate spre a dezvolta o companie globală, cu pieţe locale puternice şi stabile. Vom urmări astfel să integrăm conceptul de business local, respectiv dezvoltarea unui model global, fără a ignora cerinţele şi trendurile locale".
eSky România este una dintre agenţiile de travel online de top din Româ-nia. Activă pe piaţa locală încă din 2009, aceasta este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are peste 20 de pieţe deschise în acest moment, atât în Europa, cât şi în America de Sud. eSky oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, zbor+hotel, închirieri maşini şi asigurări de călătorie.