Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, a continuat în 2019 dinamica pozitivă printr-o creştere de 38% faţă de anul precedent. Astfel, Grupul Floria a înregistrat o cifră de afaceri consolidată la nivel de Grup de 30.5 milioane de lei în 2019, faţă de 22 milioane de lei în 2018, informează un comunicat remis Redacţiei
Motorul principal de creştere este reprezentat de distribuţia naţională de plante către hypermarketuri şi supermarketuri, unde rulajul a crescut accelerat, de 4 ori faţă de valoarea înregistrată anul anterior.
Floria.ro, divizia online a Grupului Floria a avut afaceri de 7.8 milioane de lei anul trecut, în creştere cu peste 20% faţă de 2018.
Traficul pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte peste 70% dintre vizite, iar vânzările înregistrate pe acest tip de dispozitive au depăşit pentru prima dată 50% din totalul comenzilor de buchete de flori plasate pe Floria.ro.
Anul acesta Grupul Floria experimentează noi canale de vânzare şi dezvoltă mai multe proiecte pilot pentru a le testa potenţialul pe nişe ale pieţei de floristică, urmând să dezvolte preponderent proiecte în care se îmbină experienţa şi datele despre piaţa floristică şi comportamentul de consum pe diverse segmente ale pieţei, mai informează sursa.
InstaFlori.ro, serviciul de livrare flori pentru acasă în cutie, alături de Floria Express, florării tip insulă în hypermarketuri, sunt două dintre cele mai recente proiecte care îmbină expertiza grupului în online şi offline, oferind clienţilor o experienţă omnichannel.