ÎN 2020 Bonami a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 19 milioane de euro faţă de 2019

G.U.
Companii / 9 februarie 2021

Pavel Vopaøil

Pavel Vopaøil

Bonami, magazinul online cu mobilier şi decoraţiuni, a înregistrat, în ciuda pandemiei, o creştere a vânzărilor cu 19 milioane de euro faţă de 2019, conform unui comunicat de presă. Compania planifică, pentru 2021, investiţii suplimentare şi lansarea propriilor mărci. Potrivit CEO-ului companiei, Pavel Vopaøil, tot profitul va fi reinvestit în companie şi în dezvoltarea acesteia.

Creşterea, faţă de anul trecut, a fost de peste 40%, acest procent fiind valabil şi pentru România. Cifra de afaceri a atins 70 milioane de euro, din care 10 milioane realizate în România. EBITDA, neauditat, a fost mai mare cu 209% faţă de 2019. Rezultatele reflectă atât flexibilitatea strategiei şi adaptarea rapidă la condiţiile mediului de business, cât şi curajul de a investi în dezvoltare şi servicii pentru clienţi, chiar şi în perioade de criză, notează sursa citată.

"Deşi situaţia din primăvară a fost foarte incertă, am decis să urmăm calea investiţiilor şi a dezvoltării. Am investit aproape 3 milioane de euro în creşterea capacităţii depozitelor, a transportului, tehnologiei, marketingului şi, nu în ultimul rând, în magazinele noastre fizice, deschizând 6 unităţi în acest an.", a menţionat Pavel Vopaøil, CEO Bonami. "Datorită faptului că avem majoritatea produselor disponibile în stoc sau a doua zi, pentru livrare, Bonami a reuşit să ofere clienţilor servicii rapide, sigure şi de înaltă calitate", a mai spus Vopaøil, adăugând că Bonami a fost una dintre primele companii care a implementat măsuri stricte de igienă, de la depozit şi până la livrarea finală a bunurilor către client.

"Anul trecut am fost convinşi că strategia noastră funcţionează şi, prin urmare, dorim să o continuăm, nu numai în Republica Cehă, ci şi pe alte pieţe unde activăm. De îndată ce situaţia ne permite, intenţionăm să deschidem mai multe magazine în străinătate, inclusiv la Bucureşti ", planifică Vopaøil. Mai mult, se doreşte deschiderea unui showroom mare în Praga, care să servească drept inspiraţie pentru clienţi şi care să ofere acestora posibilitatea de a testa produsele personal.

"Vrem să dezvoltăm propriul nostru transport, Bonami Kurýr, ce operează deja în trei ţări (Cehia, Slovacia, Ungaria), pe toate pieţele unde operăm, inclusiv în România, precum şi strategia de a avea cât mai multe bunuri în stoc. Împreună cu transportul propriu, ne oferă atât o viteză sporită de livrare către client, cât şi un control mai bun asupra întregului proces", a adăugat Pavel Vopaøil. Depozitele vor fi în continuare extinse în 2021, dublându-şi suprafaţa, de la 10.000 mp la 20.000 mp.

O noutate vor fi şi mărcile private Bonami, pe care clienţii le vor putea recunoaşte în categoriile de mobilier de interior, exterior şi decoraţiuni.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

05 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9750
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5669
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2973
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9304
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.0590

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
ccib.ro
thediplomat.ro
fleetconference.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb