Telekom Mobile a înregistrat 4,16 milioane de abonaţi şi utilizatori de cartele preplătite, în creştere cu 12,9%, la finalul anului 2022, faţă de 31 decembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creştere netă de aproape jumătate de milion de utilizatori ai serviciilor mobile, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, la sfârşitul celui de-al patrulea trimestru, Telekom Mobile avea 1,85 milioane de abonaţi (în creştere cu 6,9% faţă de anul precedent) şi 2,31 milioane de utilizatori prepaid (în creştere cu 18,2% faţă de anul precedent).
Anul trecut, EBITDA a crescut cu 25% faţă de anul precedent, ajungând la 38 milioane de euro, ca urmare a eforturilor consecvente şi continue de creştere a eficienţei operaţionale şi financiare.
"Am încheiat anul 2022 cu rezultate bune, deşi a fost un an dificil şi suntem mândri că am reuşit să ne menţinem promisiunea de a le oferi clienţilor mobil aşa cum vor. Simplitatea şi corectitudinea sunt şi vor rămâne promisiunile Telekom. Vreau să le mulţumesc astfel clienţilor că au încredere în noi şi să le promitem că vom continua să le oferim servicii de calitate adaptate nevoilor personale şi de afaceri", a declarat Dina Tsybulskaya, Chief Executive Officer, Telekom Romania Mobile.
Telekom Mobile a înregistrat în 2022 venituri totale de 306,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% faţă de 2021, subliniază sursa citată.
"Am continuat să ne concentrăm atenţia pe experienţa oferită clienţilor, care se află în centrul activităţii noastre. Rezultatele companiei sunt foarte bune într-un mediu de piaţă dificil. Mă bucur că tot mai mulţi clienţi aleg ofertele noastre. Vom continua să dezvoltăm programul de eficientizare a costurilor şi ne vom adapta cu rapiditate la condiţiile de afaceri în continuă schimbare", a explicat Dina Tsybulskaya.
Peste 80% dintre clienţii care au interacţionat cu Telekom• au confirmat că sunt foarte mulţumiţi de serviciile primite, confirmând că promisiunea "Mobil aşa cum vrei. Simplu şi corect" îşi atinge scopul, strategia companiei fiind corect aleasă.
Telekom Mobile şi-a îmbunătăţit în mod constant reţeaua 4G / 4G+, oferind o acoperire extinsă pentru serviciile de date. De asemenea, compania continuă lucrările de conectare a staţiilor de bază la panouri fotovoltaice, înlocuind sursele actuale de energie cu unele regenerabile. Telekom Mobile are deja peste 15% din staţiile de bază echipate în acest mod, fiind lider în România.
În ultimul an, calitatea reţelei Telekom Mobile s-a îmbunătăţit în 1.200 de localităţi cu 10,6 milioane de locuitori. Acoperirea 4G a depăşit 98% din populaţie. În plus, în august 2022, Telekom Mobile a introdus apelurile de voce VoLTE (4G). Ca urmare, clienţii se pot bucura de o experienţă de voce mobilă mai bună şi de viteze mai mari de transfer de date.
Brandul "T" al Deutsche Telekom, care este şi brandul Telekom Romania Mobile, este, pentru prima dată, cel mai valoros brand din Europa, potrivit raportului întocmit de compania Brand Finance Global 500. La nivel mondial, experţii au plasat brandul pe poziţia a 11-a, în creştere cu şase poziţii faţă de 2021. Valoarea mărcii Telekom este evaluată la 62,9 miliarde de dolari, în creştere cu 5% faţă de perioada precedentă şi cu 58% mai mult decât în 2020, se menţionează în comunicat.