Compania Atlassib a investit, în acest an, 3,5 milioane de euro pentru înnoirea flotei cu un lot de 15 autocare de ultima generaţie Mercedes-Benz Tourismo, echipate cu tehnologie Euro 6, a anunţat, ieri, Daniel Micu, directorul general al operatorului turistic, citat de Agerpres.
Domnia sa a precizat că, anul viitor, compania va continua înnoirea parcului auto şi extinderea curselor Premium: "Cum i-am obişnuit pe toţi partenerii şi pe clienţii noştri din 2009 încoace, în fiecare an am făcut o investiţie pentru înnoirea parcului. Ultima investiţie a fost în luna iulie, cu acele 15 autocare noi, pe care deja le-aţi văzut pe drumurile Europei. (...) Cu siguranţă şi pentru a doua jumătate a anului viitor luăm în calcul o nouă achiziţie, trebuie să ne păstrăm trendul de reînnoire a parcului şi, după Sărbătorile de Iarnă, vom începe analizele să vedem spre ce ne vom orienta, dar cu siguranţă va fi vorba şi la anul de o investiţie".
Întrebat dacă introducerea curselor Premium a fost o alegere bună, directorul general al Atlassib a răspuns: "Cursele Premium reprezintă o alegere bună. Ele sunt în piaţă, se dezvoltă, numărul autocarelor cu dotări Premium este în permanentă creştere, cu siguranţă este o variantă foarte bună de transport la nivel ridicat de calitate, la nivel ridicat de siguranţă".
Autocarele Premium reprezintă 8% din flota Atlassib. Aceste autocare au un număr mai redus de locuri, conexiune la internet, minibar cu băuturi şi masă caldă pe perioada călătoriei, iar nivelul de confort şi siguranţă este sporit faţă de un autocar normal. Călătorii trebuie să plătească între cinci şi zece euro în plus pentru o călătorie Premium, faţă de una cu un autocar obişnuit. Cursele Premium sunt oferite de Atlassib pe ruta România-Italia.
Pentru acest an, Atlassib estimează că va ajunge la o jumătate de milion de pasageri transportaţi şi la peste 48 de milioane de kilometri parcurşi, potrivit directorului general al companiei.
Societatea deserveşte 37 de linii internaţionale în 14 ţări din UE, din Grecia până în Scandinavia, Portugalia şi Scoţia - cea mai nouă destinaţie introdusă. Anual, peste 500.000 de pasageri călătoresc cu Atlassib, care a avut, anul trecut, o cifră de afaceri de 276 milioane lei şi 1.360 de angajaţi.