Operatorul de magazine de bricolaje Hornbach Holding a raportat, în anul financiar 2011/2012 (început la 1 martie 2011 şi finalizat la 29 februarie 2012), o creştere cu 6,2% a vânzărilor consolidate, la 3,2 miliarde de euro, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Veniturile operaţionale (EBIT) au crescut, de asemenea, cu 6,3%, ajungând la 169,1 milioane de euro. Compania şi-a atins astfel estimările în ceea ce priveşte vânzările şi veniturile, crescându-şi în acelaşi timp competitivitatea pe piaţă. Acest lucru este valabil în special pentru magazinele din Germania, care au consemnat o creştere peste ritmul înregistrat la nivelul întregului sector, extinzându-şi cota de piaţă de la 8,8%, la 9,2%.
"Pentru noi, anul financiar 2011/2012 a fost extraordinar", a declarat Albrecht Hornbach, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Hornbach Holding AG, în timpul prezentării rezultatelor companiei în Frankfurt. El a caracterizat veniturile companiei ca şi "remarcabile".