Hornbach Holding AG, un operator de magazine de bricolaj din Europa prezent şi pe piaţa locală, a raportat, în anul financiar 2012-2013, o creştere cu 0,8% a vânzărilor, până la 3,229 miliarde de euro, informează un comunicat de presă.
Profitul operatorului înainte de dobânzi şi impozite (EBIT) s-a ridicat la 145,9 milioane de euro, sub nivelul cifrei raportate în anul financiar precedent de 169,1 milioane de euro.
Potrivit lui Albrecht Hornbach, CEO al Hornbach Holding AG, principala cauză a scăderii profitului a fost agravarea recesiunii începând din vara anului trecut.
"Ne-am menţinut poziţia în ciuda mediului economic foarte dificil, iar vânzările s-au îmbunătăţit uşor. Cu toate acestea, scăderea vânzărilor pe pieţele internaţionale nu ne-au ajutat să ne menţinem ritmul de creştere din anul precedent", a declarat Albrecht Hornbach.
În ceea ce priveşte afacerile grupului german în ţara noastră, acestea au înregistrat în anul financiar tocmai încheiat un avans cu 4%.
"Materialele de construcţii au adus, anul trecut, 37% din vânzările totale, în timp ce articolele de grădină au o ascensiune continuă", a afirmat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.