Douglas, unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse de frumuseţe premium din Europa, a deschis cea mai mare parfumerie din România, în cadrul Iulius Town Timişoara, anunţă un comunicat de presă. Acesta subliniază că noul magazin oferă clienţilor o experienţă de navigare îmbunătăţită, acces facil la servicii, o nouă prezentare a produselor de îngrijire şi branduri noi, atât pentru spaţiul timişorean, cât şi pentru România.
Primul magazin Douglas din Timişoara a fost deschis în anul 2011 în Iulius Mall, însă, odată cu transformarea centrului comercial într-un proiect de regenerare urbană, devenit acum Iulius Town, compania a extins suprafaţa şi a implementat cel mai modern concept de magazin al său.
"Piaţa de parfumerie şi cosmetice din România este în continuă dezvoltare şi maturizare, fiind din ce în ce mai evidente tendinţele consumatorilor de a experimenta frumuseţea în mod holistic, prin sfaturi personale, tratamente de înfrumuseţare şi accesul la o gamă unică de produse. De aceea, investim în magazine concept şi le modernizăm pe cele existente", a declarat Lavinia Ivas, Director General Douglas România.
Noul concept pe care Douglas îl aduce la Timişoara prezintă acum produsele de îngrijire a pielii grupate, de exemplu, în funcţie de ritualuri de îngrijire complete pentru diverse nevoi ale pielii. Redeschiderea magazinului aduce şi noutăţi în zona de portofoliu de produse: o largă selecţie de branduri de parfumerie de nişă, cu prezentare personalizată, cum ar fi Armani Prive (în exclusivitate la Douglas în România), Jo Malone, Tom Ford Private Blend, completată de parfumurile altor branduri apreciate de cunoscători - Xerjoff, Eisenberg, Le Couvent des Minimes, Amouage, Montale, The Merchant of Venice, Tocca.
Pe lângă produsele de machiaj ale brandurilor deja consacrate, în magazinul din Timişoara, Douglas prezintă în exclusivitate în România produsele brandurilor iconice Kevyn Aucoin, Giorgio Armani Beauty, The Balm, dar include şi o prezentare personalizată a celor de la MCACC.
O altă premieră pentru ţara noastră este lansarea produselor de îngrijire Neal's Yard, brand care se alătură unei categorii de îngrijire care mai cuprinde branduri precum Rituals, The Ordinary, Mario Bădescu, Missha, Neogen, Sensai.
De la intrarea pe piaţa locală în 2007, Douglas operează 27 de magazine în 14 oraşe din România, precum şi un magazin online. Douglas România are în plan deschiderea a încă trei parfumerii până la finalul anului 2019, situate în Sibiu Promenada (Festival Shopping Centrum), Brăila Mall şi Suceava Iulius Mall.
Douglas a înregistrat, în 2018, o creştere cu 20% a cifrei sale de afaceri pe piaţa autohtonă.
Cu aproximativ 2.400 de magazine fizice şi online, Douglas este prezentă în 26 de ţări europene. În anul financiar 2017-2018, compania a înregistrat vânzări în valoare de 3,3 miliarde euro. Douglas are un portofoliu de circa 50.000 de produse de înaltă calitate de la peste 650 de branduri de parfumerie, produse cosmetice decorative şi produse de îngrijire a pielii, precum şi suplimente alimentare şi accesorii.