ÎN CADRUL TÂRGULUI DE TURISM AL ROMÂNIEI: TUI TravelCenter, vânzări de 1,2 milioane euro

I.L.
Companii / 25 februarie 2019

TUI TravelCenter, vânzări de 1,2 milioane euro

Un număr din ce în ce mai mare de turişti români preferă să cumpere de acasă vacanţele vândute cu discounturi mari de către agenţii în perioada târgurilor de turism, profitând de faptul că aceste oferte sunt valabile şi pentru cei care le achiziţionează online.

TUI TravelCenter a vândut, în cadrul Târgului de Turism al României, care a avut loc la Bucureşti în perioada 21-24 februarie, cu 20% mai multe vacanţe decât la ediţia de anul trecut, însă vânzările online de sejururi de pe perioada târgului au crescut de trei ori.

În cadrul târgului, TUI TravelCenter a înregistrat vânzări de 1,2 milioane de euro, iar în agenţii si pe siteul www.tui-travelcenter.ro, în aceeaşi perioadă de patru zile, a vândut de 1,5 milioane de euro.

Din suma totală, 17% au reprezentat vânzările online.

"Am constatat creştere puternică a numărului de rezervări online în perioada târgului. Din ce în ce mai mulţi români preferă să cumpere de acasă vacanţele, beneficiind de discounturile foarte mari din perioada târgului. Cu doar câţiva ani în urmă, procentul celor care cumpărau online era mult mai mic", a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter.

În ofertele TUI TravelCenter au existat multe curse charter spre Grecia şi Turcia care, practic, au fost vândute înaintea târgului.

"În perioada noiembrie-februarie sunt cele mai mari discounturi făcute de agenţii, iar în cele patru zile care mai sunt din această lună cei care cumpăra vacanţe mai pot beneficia de reduceri de până la 53% pe unele destinaţii. Chiar dacă preţurile cresc uşor în acest an, la nivel anual, acest lucru se va simţi în perioada de după 1 martie, pentru că, deocamdată, discouturile de Early Booking anulează, practic, majorările de preţuri", a arătat Cosmin Marinof.

Cele mai căutate destinaţii la târgul de turism au fost Turcia, Grecia, România, Bulgaria, dar şi destinaţiile exotice, dintre care s-a remarcat Bali.

"Turiştii se orientează tot mai mult către agenţii care ofera încredere, ţin cont de brand şi nu mai aleargă chiar la toate ofertele cu 10 euro mai ieftine. Ca atare, preţul contează, însă nu este cel mai important (ceea ce era normal să se întâmple). Mai există, însă, şi turişti care pun pe primul plan cei 20 de euro discount la o vacanţă de 1.000 de euro, în detrimentul calităţii pachetului de vacanţă (nu îi interesează unde rezervă, cine le garantează vacanţa, cu ce aeronave zboară, ce companii şi multe altele)", a explicat directorul de vânzări al TUI TravelCenter.

TUI TravelCenter, parte a Grupului Eurolines, deţine cea mai extinsă reţea de agenţii din România, cu 80 de birouri de vânzare.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb