Campania "We Will Fix It" se desfăşoară în ţara noastră în intervalul 19 martie-30 aprilie şi înglobează componentele campaniei grupului UniCredit, dar şi o serie de iniţiative locale, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
UniCredit, în calitate de sponsor oficial al UEFA Champions League, a lansat în februarie noua campanie de comunicare online "We Will Fix It", menită să îi ajute pe fanii fotbalului, dar nu numai, să îmbine perfect îndatoririle de zi cu zi cu pasiunea pentru fotbal.
Mecanismul pentru desfăşurarea campaniei este foarte simplu: participanţii scriu pe microsite-ul special construit sau pe pagina de Facebook a băncii ce anume îi împiedică să vadă Finala, şi pe 1 mai, un juriu va decide care este problema care va fi rezolvată de Echipa UniCredit Fix It. Cel desemnat va fi informat că a câştigat, dar rezolvarea problemei sale va rămâne o surpriză.
"Această campanie reprezintă o excelentă idee, deoarece îi implică atât pe fanii fotbalului dar şi pe cei care nu sunt suporteri", a declarat Luis Figo, Ambasadorul Oficial UniCredit la nivel internaţional.