Piaţa auto chineză a înregistrat, în mai, o scădere a vânzărilor de 16,4%, aceasta fiind a 11-a lună consecutivă de declin, după un recul de 14,6% în aprilie, arată datele publicate, ieri, de Asociaţia Producătorilor Auto din China (CAAM), transmit Xinhua şi Reuters.
Luna trecută, s-au livrat în China 1,91 milioane de vehicule, din care 1,56 milioane vehicule de pasageri, în scădere cu 17,4% faţă de mai 2018.
În schimb, vânzările de automobile electrice şi hibride, sprijinite de subvenţiile oferite de autorităţile de la Beijing, au urcat cu 1,8%, la 104.000 unităţi.
Anul trecut, livrările de vehicule electrice au crescut cu aproape 62%.
În mai, majoritatea marilor producători auto a raportat scăderi ale vânzărilor pe piaţa chineză, cu excepţia companiilor nipone Toyota şi Honda Motor care au avut creştere de peste 10%.