• newAd Communication a generat o creştere medie de 43% în noi oportunităţi de afaceri pentru companii româneşti de outsourcing IT
Concurenţa între companiile de outsourcing IT se va intensifica semnificativ până în 2010 - conform previziunilor companiei de cercetare şi consultanţă IT, Gartner, devenind tot mai greu pentru acestea să achiziţioneze noi clienţi. În perioada de recesiune, când cererea de servicii de outsourcing IT este tot mai mare, companiile româneşti din domeniu au şansa să cucerească pieţe foarte interesante dacă reuşesc să se diferenţieze de alţi furnizori mai ieftini, dar cu servicii mai slabe calitativ.
"Supremaţia companiilor indiene pe piaţa de outsourcing a început să se clatine în ultimele luni. Furnizorii români de outsourcing trebuie să aibă o specializare cât mai clară, să-şi segmenteze foarte bine piaţa. Ei nu au motive să ezite să se poziţioneze la nivel global şi să intre în competiţie cu alţi furnizori mai puternici, dar care nu folosesc metode de lucru la fel de inovatoare", susţine Lucian Dorneanu, Senior Lead Generation Consultant la compania românească de consultanţă în marketing şi management newAD Communication.
Dorneanu enumeră cîteva metode eficiente prin care companiile româneşti de outsourcing pot ajunge la clienţi importanţi, din Europa de Vest, Statele Unite sau Canada. Printre acestea se numără generarea de oportunităţi de vânzări, aceasta implicând o profilare foarte bună a potenţialilor clienţi şi contactarea factorilor de decizie din companii, cu propuneri de valoare care să corespundă perfect nevoilor de business din acest moment. Deosebit de importante sunt marketingul şi comunicarea, în completarea metodelor de generare de oportunităţi de vânzări. Companiile trebuie să genereze conţinut de calitate, pentru a fi percepute ca experţi în domeniu.