eMAG pregăteşte cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani, iar în 2022, ziua cu cele mai multe reduceri din an, pe această platformă, va fi 11 noiembrie.
Pentru campania din acest an, eMAG vine cu 1,5 milioane de oferte pe care le pune la dispoziţia clienţilor, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unui efort de peste zece luni. Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit în ziua cu cele mai multe reduceri din an se ridică la peste 360 de milioane de lei la cel mai mic preţ din ultimele 30 de zile.
Anul acesta, de Black Friday, eMAG va livra din "centrul logistic al viitorului", o investiţie de peste 43 de milioane de euro în roboţi şi tehnologie de ultimă generaţie, care ajută angajaţii să fie mai productivi. Astfel, eMAG menţine neschimbat preţul livrării, în ciuda creşterii preţurilor energiei şi carburanţilor.
Iulian Stanciu, preşedinte executiv al eMAG, a declarat ieri, într-o conferinţă de presă, că, anul acesta, de Black Friday sunt aşteptate vânzări în creştere pentru zona de fashion, cosmetice, beauty şi industria auto.
Tudor Manea, CEO eMAG, a afirmat ieri: "Având în vedere inflaţia şi presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoţii. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creştere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preţ din an şi rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerţul online tocmai pentru că preţurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi şi să menţinem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienţii Genius avem o ofertă unică: între 7 şi 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual. Ne-am pregătit pe toate nivelurile - ofertă, servicii, tehnologie, facilităţi de plată şi livrare şi avem încredere că vom avea un eveniment de succes".
Oferta eMAG ţine cont de nevoile din această perioadă ale consumatorilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta de Black Friday produse electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) şi frigidere (20,7%). Potrivit aceluiaşi studiu, bugetul pe care îl planifică un consumator pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.
Pentru ediţia din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creştere cu 30 de milioane de lei faţă de anul trecut.
• Investiţii de peste 4,3 milioane de euro în tehnologie şi relaţii cu clienţii
Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, în care traficul în site depăşeşte 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere şi servicii de tip cloud, precum şi în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relaţii cu clienţii cu informaţii cât mai actualizate şi soluţii mai rapide la situaţiile pe care le întâmpină clienţii.
De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unităţi şi a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În Bucureşti, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.
În ziua de Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicaţii de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 şi 13 noiembrie. Astfel, costul abonamentului pe un an de zile este zero.
De asemenea, clienţii au la dispoziţie soluţii de plată flexibile şi pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la produsele pe care le achiziţionează în ziua de Black Friday pentru un milion de clienţi, dar şi soluţii de finanţare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.
De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienţii eMAG au la dispoziţie, printre altele, 60.000 de electrocasnice mici; 60.000 de televizoare; 205.000 de smartphone-uri şi gadget-uri; 40.000 de laptopuri; 60.000 de frigidere şi maşini de spălat; 350.000 de produse fashion; 150.000 de jocuri şi jucării; 300.000 de produse pentru casă şi grădină; peste 24.000 de nopţi de cazare în România; maşini, velier şi motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro; peste 10 kg de aur; peste 58 de tone de carne de porc; servicii medicale - abonamente, screening şi analize; 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion.
------------------------
De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienţii eMAG au la dispoziţie, printre altele, 60.000 de electrocasnice mici; 60.000 de televizoare; 205.000 de smartphone-uri şi gadget-uri; 40.000 de laptopuri; 60.000 de frigidere şi maşini de spălat; 350.000 de produse fashion; 150.000 de jocuri şi jucării; 300.000 de produse pentru casă şi grădină; peste 24.000 de nopţi de cazare în România; maşini, velier şi motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro; peste 10 kg de aur; peste 58 de tone de carne de porc; servicii medicale - abonamente, screening şi analize; 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion.
------------------------
eMAG a investit peste 250 de milioane de euro în cele două depozite pe care le deţine în apropiere de Bucureşti. Acestea au o capacitate maximă de stocare de 15 milioane de articole şi numără 1.500 de angajaţi. Din aceste depozite pleacă zilnic peste 100.000 de articole. De Black Friday, eMAG se aşteaptă să expedieze peste 350.000 de colete, în primele zile.
1. Și pana la urma ce se intampla?
(mesaj trimis de Om în data de 08.11.2022, 05:47)
Emagul va fi cumpărat de Amazon sau va fi pulverizat?
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.11.2022, 11:16)
Nu intra Amazon așa unde vrea fara sa cotizeze.