Grupul de restaurante de pe piaţa locală, City Grill, a încheiat prima jumătate a anului 2019 în creştere, înregistrând o cifră de afaceri de 90 milioa-ne de lei (19 milioane de euro). Atitudinea pozitivă de consum a clienţilor a dus la o creştere de 10% a bonului mediu, iar până la finalul anului grupul estimează atingerea pragului de 5 milioane de clienţi, potrivit companiei.
Creşterea de 11% a cifrei de afaceri a Grupul City Grill, faţă de perioada similară a anului precedent s-a datorat creşterii naturale a numărului de clienţi, cât şi investiţiilor în tehnologizare ce au dus la o eficientizare a serviciilor oferite, conform companiei.
În plus, City Grill a mai transmis că 40% din cifra de afaceri este generată de clienţii veniţi prin programul de fidelitate Out4Food, care a depăşit 120.000 membri şi rămâne un indicator de performanţă. Clienţii veniţi prin acest program revin, în medie, în restaurantele grupului de 2,5 ori/lună.
Daniel Mischie, CEO Grup City Grill, a precizat: "Am fost avantajaţi în prima jumătate a anului şi de vremea bună, care ne-a ajutat să deschidem mai devreme decât de obicei terasele. Dincolo însă de factorii pe care nu-i putem influenţa, precum vremea, ne bucurăm să vedem o creştere constantă a programului Out4Food, un barometru elocvent în fidelizarea clienţilor, dar şi o dinamică pozitivă în creşterea calităţii serviciilor oferite, având în vedere investiţiile din 2018 în dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din HoReCa".
Prima jumătate a anului a fost marcată de investiţii ce au depăşit 1,5 milioane de euro, direcţionate atât către modernizarea şi consolidarea locaţiilor existente, dar mai ales către deschiderea de noi spaţii, a mai anunţat compania. Primul a fost noul restaurant Becker Brau, deschis în spaţiul fostei fabrici de bere, cu o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi şi o capacitate totală de 500 de persoane. A urmat extinderea Hanului lui Manuc, cu un spaţiu stradal, care se adresează tuturor celor în căutarea unor produse cu specific şi ingrediente locale.
Anul acesta, grupul a ajuns la aproape 1.500 de angajaţi, de 30 de ori mai mult decât în 2004, când a fost deschis primul restaurant, devenind unul dintre angajatorii preferaţi din industrie, datorită longevităţii şi siguranţei locului de muncă, Grupul City Grill fiind într-o dinamică permanentă, dar şi datorită nivelului salarial şi formării profesionale continue asigurate prin intermediul Academiei City Grill.
Daniel Mischie a mai precizat: "Avem în vedere finalizarea investiţiilor la Hanu' Berarilor Casa Soare, care se ridică la 1 milion de euro, însă nu ne limităm la acestea. Suntem mereu în căutare de spaţii noi, de deschideri de noi restaurante, dar şi de parteneriate la nivel naţional, inclusiv pe segmentul de furnizori, aşa că atunci când se iveşte oportunitatea unei colaborări care se potriveşte filozofiei grupului nostru, suntem deschişi la noi investiţii".
În ceea ce priveşte comportamentul de consum, tendinţele actuale arată dominaţia restaurantelor pentru prânz (convenience) şi a restaurantelor eveniment (dinner), precum şi a livrărilor. Cu mutarea accentului către calitate şi produse locale, topul preparatelor preferate de clienţi ilustrează perfect aces-te tendinţe. Astfel, în top rămân micii, produs reprezentativ al City Grill, ciolanul de porc, emblematic pentru Caru' cu Bere, raţa pe varză şi papanaşii, care sunt legate de Hanu' Berarilor, dar şi sarmalele cu mămăligă şi ciorbele.
Grupul City Grill estimează, pentru acest an, o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10 procente faţă de 2018, ajungând astfel la 42 milioane euro.
Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Caru' cu Bere, Hanu' lui Manuc, Pescarus, Hanu' Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill şi City Cafe.