TEILOR, lanţul de magazine de bijuterii de lux cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, înregistrează vânzări record de 88 de milioane de lei în primele şase luni ale anului 2021 şi raportează o creştere cu 116% a cifrei de afaceri faţă de 2020 şi cu 46% mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, informează compania într-un comunicat de presă remis redacţiei. Pentru întregul an 2021, TEILOR estimează vânzări de 230 de milioane de lei pe fondul apetitului tot mai ridicat al clienţilor pentru categoria fine jewellery, precum şi o creştere a vânzărilor de inele de logodnă în trimestrul trei al anului 2021.
Willy Dicu, CEO TEILOR, a declarat: "Am avut o primă jumătate a anului cu rezultate excelente atât în ceea ce priveşte vânzările pe o bază relativă, cât şi pe o bază absolută. Pentru 2021, ne propunem să atingem cele mai bune rezultate din istoria noastră, alimentate de consolidarea mărcii TEILOR pe piaţa românească, expansiunea internaţională şi investiţiile semnificative în e-commerce. Ambiţia noastră este ca TEILOR să fie marca de lux preferată de pe piaţa românească şi intenţionăm să atingem acest obiectiv oferind clienţilor noştri o experienţă unică, atât în online, cât şi în magazinele fizice. Prin urmare, până la sfârşitul anului avem în vedere introducerea de noi modele exclusive, construirea unei experienţe digitale unice şi lansarea de noi locaţii de magazine".
Potrivit sursei citate, în prima jumătate a anului 2021 a fost înregistrată o majorare semnificativă a vânzărilor în toate categoriile de produse oferite de TEILOR, retailer specializat exclusiv în comercializarea de bijuterii din aur, diamante şi pietre preţioase autentice. Vânzările record au fost determinate în principal de o creştere cu 129% a cererii pentru bijuterii cu diamante comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Principalele produse achiziţionate de clienţii TEILOR au fost inelele de logodnă, colierele, cerceii şi brăţările incrustate cu diamante de înaltă calitate. Vânzările de bijuterii din aur au înregistrat o creştere de 85% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul unei majorări a vânzărilor de verighete. Totodată, vânzările pentru lingouri de aur au atins un nivel record, cu 399% în plus faţă de primul semestru din 2020.
Prima jumătate a anului 2021 a adus creşteri semnificative pentru magazinele internaţionale ale TEILOR, vânzările în Bulgaria şi Polonia au crescut cu 176%, ajungând la 1,8 milioane de lei. Compania are patru magazine în străinătate - trei în Sofia, Bulgaria şi unul în Varşovia, Polonia şi intenţionează să accelereze în continuare expansiunea internaţională prin intrarea pe piaţa din Ungaria în a doua jumătate a anului 2021, se menţionează în comunicat.
Pentru întregul an 2021, TEILOR vizează o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, cu 64% mai mult faţă de anul 2020, când au fost realizate venituri de 140,4 milioane de lei. Creşterea vânzărilor in a doua parte a anului va fi determinată în primul rând de o cerere tot mai ridicată pentru bijuteriile de înaltă calitate şi o creştere a vânzărilor de inele de logodnă. De-a lungul timpului, TEILOR a generat mai mult de un sfert din vânzările sale anuale între iulie şi septembrie, deoarece pe perioada verii au loc cele mai multe cereri în căsătorie.
TEILOR deţine cel mai mare lanţ de bijuterii de lux din România având 54 de magazine fizice, dintre care şase sunt TEILOR Exclusive, oferind clienţilor o serie limitată şi atent selectată de bijuterii lucrate manual şi incrustate cu diamante şi pietre preţioase. De asemenea, compania operează patru platforme online - teilor.com, teilor.ro, teilor.bg şi teilor.pl. TEILOR a fost fondată în 1998 de către antreprenorul Florin Enache şi are în prezent peste 400 de angajaţi în toate cele trei ţări în care este prezentă.