Constructorul auto nipon Mazda a vândut 2.269 de vehicule în ţara noastră în primele zece luni, mai mult cu 24% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, cel mai vândut model pe piaţa locală a fost Mazda CX-5 cu 718 unităţi, în timp ce Mazda3 a urcat pe locul 2 cu 633 de unităţi, iar Mazda CX-3 încheie topul cu 478 de vehicule comercializate.
Cristian Rigu, Country Manager Mazda România, a declarat: "Mazda CX-5 râmâne şi la 10 luni cel mai popular model Mazda în România, însă pretendentul la titlu a devenit noua Mazda3. Era de aşteptat, întrucât compacta de generaţie nouă se prezintă cu un design fluid şi impresionant, un interior cu valenţe premium şi un pachet de dotări foarte bogat încă de la versiunea standard. La acestea se adaugă şi noul motor revoluţionar Skyactiv-X, care este deja disponibil la test. CX-3 continuă se păstreze în top trei dar estimarea noastră este că va fi curând surclasat de noua Mazda CX-30, SUV-ul compact recent lansat pe piaţă. De altfel noile Mazda3 şi Mazda CX-30 sunt modelele care au facilitat şi rezultatul record obţinut în luna octombrie".
De asemenea, compania precizează că toate modelele Mazda beneficiază de un pachet complet de avantaje: finanţare cu dobândă avantajoasă prin UniCredit Leasing, garanţie 5 ani în limita a 150.000 de km şi preţuri speciale.