Intermedicas a raportat o creştere cu 40% a cifrei de afaceri, faţă de perioada similară a anului trecut, informează clinica prin intermediul unui comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, rezultatele vin în contextul în care anul acesta clinica şi-a consolidat divizia principală de business, serviciile medicale de Second Opinion, care înseamnă o reţea de peste 200 de medici de elită la nivel internaţional şi local, şi parteneriate cu clinici din întreaga lume.
"Datorită acestor servicii, dosarele pacienţilor români pot fi analizate de experţi dintr-o arie extinsă de specializări la costuri mult mai avantajoase faţă de cele ale unei deplasări în străinătate. Serviciile medicale pe care le oferim sunt specializate, aşadar această creştere este în egală măsură un indicator al îmbunătăţirii nivelului de educaţie medicală al pacienţilor români. În acest context, ne aşteptăm să închidem acest an cu o creştere de minim 50% faţă de 2015, ceea ce înseamnă o cifră de afaceri de minim 1.700.000 de lei" a declarat Ana-Maria Marian, CEO Intermedicas.
Intermedicas precizează că aprecierea cifrei de afaceri a fost suţinută de toate liniile strategice de business ale clinicii. Alături de serviciile Second Opinion, al căror număr de pacienţi a crescut cu 50% faţă de primele şase luni ale anului trecut, Intermedicas menţionează programul Visiting Professors şi abonamentele corporate şi individuale pentru Personal Health Assistant. În prima jumătate a anului 2016, divizia de abonamente a înregistrat o creştere de 30% faţă de perioada similară a anului precedent.