Grupul Hornbach (Hornbach Holding AG & Co. KGaA) a înregistrat, în primele 9 luni ale anului financiar 2019/2020, o creştere a vânzărilor cu 7,8%, ajungând la 3.745,3 milioane de euro, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Astfel, grupul Hornbach şi-a majorat rezultatul operaţional EBIT ajustat cu elemente neoperative cu 33%, ajungând la 240,2 mil. euro. Rezultatul per acţiune a holdingului se află după 9 luni la 8,02 euro. Pe baza creşterilor rezultate în al III-lea trimestru, Consiliul de Administraţie a majorat veniturile prognozate pentru întregul an financiar 2019/2020.
Potrivit sursei citate, cifra de afaceri a celui mai mare subgrup operativ Hornbach Baumarkt AG (comerţ cu amănuntul DIY), care la data de 30 noiembrie 2019 opera în total 159 de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit, a crescut, în primele 9 luni cu 7,5%, ajungând la 3.499,3 milioane de euro.
Magazinele de materiale de construcţii şi grădinărit au înregistrat în primele 9 luni o creştere a cifrei de afaceri de 7,1% (anul precedent 3,8%), pe o suprafaţă de vânzare comparabilă şi eliminând efectele cursului valutar.
Cifra de afaceri a magazinelor de materiale de construcţii Hornbach de pe piaţa din Germania şi a magazinului online a crescut în primele 3 trimestre din 2019/20 cu 5,6%, ajungând la 1.782,1 mil. euro . Cifra de afaceri în Germania a crescut cu 6,2% , la o suprafaţă de vânzare comparabilă. În cele opt ţări din restul Europei cifra de afaceri a crescut cu 9,5%, ajungând la 1.717,2 milioane de euro.
Albrecht Hornbach, preşedintele Consiliului de Administraţie Hornbach Management AG, a declarat: "În special în Germania am accelerat puternic în primele 9 luni, în comparaţie cu anul precedent. Nu numai că ne-am apropiat mult mai mult de ratele noastre de creştere ridicate din afara Germaniei, dar am mărit şi distanţa faţă de branşă. Nivelul ridicat de satisfacţie al clienţilor se reflectă şi în clasamentul unor sondaje de opinie renumite. În Germania, precum şi în magazine importante din străinătate, precum Olanda sau Austria, deţinem un loc fruntaş în ceea ce priveşte aprecierea clienţilor."
Subgrupul Hornbach Baustoff Union GmbH, care operează în prezent 31 de magazine de materiale de construcţii în sud-vestul Germaniei, precum şi două magazine în Franţa, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri, în primele 9 luni cu 12,4%, ajungând la 244,8 milioane de euro.