ÎN PRIMELE NOUĂ LUNI ALE ANULUI: Vânzările Brico Depot din ţara noastră au crescut cu 4,2%

V.G.
Companii / 5 decembrie 2022

Vânzările Brico Depot din ţara noastră au crescut cu 4,2%

Kingfisher plc anunţă rezultatele financiare aferente primelor nouă luni ale acestui an fiscal. La nivel local, vânzările Brico Depôt România au crescut cu 4,2%, ajungând la 80 milioane £, informează un comunicat de presă remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, în România, vânzările Brico Depôt au crescut cu 4,2%, ajungând la 80 milioane £. De asemenea, evoluţia pe ultimii trei ani a vânzărilor în termeni comparabili a înregistrat o creştere de 34,6%, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, în special pentru bucătării, amenajări interioare şi decoraţiuni.

"În trimestrul al treilea am continuat să creştem vânzările, urmând atât trendul grupului, cât şi pe cel al Brico Depôt din ultimii ani. Am putut păstra astfel linia ascendentă a rezultatelor financiare datorită dezvoltării gamelor noastre de produse, în special dezvoltarea gamei de produse marca proprie, care înglobează tehnologie şi inovaţie Kingfisher, produse sustenabile, la preţuri foarte avantajoase, pentru care clienţii noştri şi-au arătat în ultima vreme interesul. Acestea cresc eficienţa energetică şi reduc consumul de apă sau energie, ajutându-i astfel pe cumpărători să facă economii. Rezultatele pozitive se datorează şi gamei noastre de servicii: cumpărături la un click-distanţă, ridicare din magazin sau livrare prin curier, oriunde în ţară, servicii pentru proiecte complete cum ar fi măsurare şi montaj pentru bucătării, băi sau uşi şi chiar finanţare în rate, fără dobândă. Mai mult decât oricând, în această perioadă, este prioritar să oferim clienţilor noştri produse şi servicii cât mai accesibile pentru îmbunătăţirea locuinţelor. Mulţumesc pe această cale întregii echipe Brico Depôt pentru mobilizarea solidă de care au dat dovadă în îndeplinirea obiectivelor noastre de business", spune Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

În ceea ce priveşte vânzările la nivel de grup, acestea au crescut cu 1,7% (la o valoare constantă a cursului de schimb) şi cu 0,2% (în termeni comparabili), ajungând în trimestrul al treilea la 3.3 miliarde £.

A fost înregistrată o performanţă a vânzărilor cu mult mai mare decât în perioada de dinaintea pandemiei, datorită creşterii cotei de piaţă. Astfel, vânzările în termeni comparabili pe 3 ani s-au majorat cu 15,3%.

De asemenea, s-a remarcat o performanţă impresionantă a vânzării în ceea ce priveşte produsele pentru izolaţii şi o cerere puternică de produse eficiente energetic, ce sprijină vânzările de bricolaj.

S-a înregistrat o performanţă puternică a TradePoint, iar Screwfix a câştigat o cotă de piaţă semnificativă în Marea Britanie; de asemenea, s-au deschis primele două magazine Screwfix în Franţa.

Se remarcă un început promiţător al trimestrului patru, cu o creştere a vânzărilor în termeni comparabili de 16,2%, calculată pe 3 ani şi de 2,8% în primele trei săptămâni până în 19 noiembrie 2022.

Interacţiune omnichannel puternică, cu o creştere a comerţului electronic de 138% în 3 ani, ce reprezintă 16% din vânzările Grupului. Creştere continuă a brandului B&Q în trimestrul al treilea şi lansarea cu succes pe pieţele din Spania şi Portugalia.

Disponibilitatea bună a produselor şi gestionarea eficientă a lanţului de aprovizionare.

Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher a declarat: "Rezultatele noastre continuă să fie pe un trend crescător. Vânzările, în termeni comparabili, sunt cu 15,3% mai mari decât nivelurile de dinaintea pandemiei în acest trimestru. Acest lucru a fost susţinut atât de creşterea continuă a cotei de piaţă, cât şi de creşterea puternică a Screwfix, TradePoint şi Castorama Polonia. În timp ce contextul de piaţă rămâne dificil, vânzările de bricolaj continuă să fie susţinute de noile tendinţe din industrie, cum ar fi creşterea numărului de persoane care lucrează de acasă şi o creştere clară a investiţiilor clienţilor în produsele şi serviciile de eficienţă energetică. De asemenea, activitatea DIFM ( Do It For Me) şi activitatea comercială continuă să fie bine susţinute de tendinţele ce privesc lucrările de îmbunătăţire a locuinţei. Preţurile competitive rămân o prioritate. În condiţiile în care clienţii noştri se confruntă cu creşterea costurilor de trai, suntem hotărâţi să facem ca îmbunătăţirea locuinţei să fie accesibilă şi la îndemâna tuturor - în special prin intermediul mărcilor noastre exclusive, care reprezintă 45% din vânzările noastre. Continuăm să implementăm strategia în ritm susţinut şi să investim în creşterea pe piaţă. Luna trecută am marcat un moment-cheie în istoria noastră, odată cu deschiderea primului nostru magazin Screwfix în Franţa, urmând ca în total patru-cinci magazine să se deschidă în acest an financiar şi multe altele fiind planificate pentru 2023. Am lansat pieţe de comerţ electronic în Spania şi Portugalia, bazându-ne pe succesul timpuriu al pieţei B&Q din Marea Britanie. De asemenea, am lansat instrumente de economisire a energiei în Marea Britanie şi Franţa, pentru a ajuta clienţii să identifice şi să acceseze produse şi servicii pentru a creşte eficienţa energetică a locuinţelor lor înainte de iarnă. Până în prezent, aceste servicii au avut un succes foarte mare, B&Q, de exemplu, înregistrând aproape 1.000 de programări în primele trei zile de la lansare. Deşi continuăm să fim vigilenţi în faţa incertitudinii macroeconomice, rămânem încrezători atât în rezistenţa industriei noastre, cât şi în continuarea creşterii pieţelor noastre".

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Minciunica....vanzarile au crescut cu 4.5% ... cu atat au crescut incasarile insa daca luam in calcul o scumpire a produselor cu 30% in medie avem in faot o scadere a vanzarilor ( cantitativ ca nr articole) de 25%. Practic pe fondul scumpirilor s-au redus vanzarile. Un articol corect ar fi luat cele mai vandute 100 produse si ar fi facut si o comparatie cantitativa. Cel mai bine de facut calculul este sa se plece de la nr de saci de ciment vanduti si sa se ajunga la nr de cuie vandute. Abia atunci in termeni reali vom putea vorbi de crestere economica si pt fraieri.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb